Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> TV Tanssi peppu pieneksi (Dance your Ass off)
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
TV Tanssi peppu pieneksi (Dance your Ass off)
SiiriSofia
torstaina, 6. lokakuuta 2011 klo 13:19
Suurimman Pudottajan tältä erää päätyttyä olen suurimpaan ikävääni katsonut Liv:n (la klo 20, uusinnat su ja pe) uutta laihdutusrealityä Tanssi peppu pieneksi, joka on jonkinlainen kombo SP- ja Tanssii tähtien kanssa -ohjelmista.
Ohjelma vaikuttaa kahden jakson perusteella ihan kivalta ja uudentyyppiseltä. Upeaa nähdä, kuinka reippaasti ylipainoiset henkilöt venyvät esim. spagaattiin ja todella nauttivat tanssimisesta.
Esittelyä Liv:n sivuilta: "Tanssi peppu pieneksi on amerikkalainen realitysarja, joka yhdistää perinteisen laihdutusohjelman ja näyttävän tanssikilpailun. 12 kilpailijaa ottavat toisistaan mittaa kinkkisten koreografioden parissa, mutta myös viikottaiset punnitukset tuovat pisteitä parhaiten painoa pudottaneille kisaajille."
Viltsu84
sunnuntaina, 9. lokakuuta 2011 klo 13:10
Mä katsoin kanssa nyt eka kertaa tätä ja oli oikeesti hauska ohjelma.
Kaikki oli hyvällä asenteella ja musta on ihana että siinä ihmiset saa tanssia eli tehä sitä mistä oikeesti tykkäävät ja esiintyä yleisön edessä, ei varmaan muuten tulis tuollasia mahdollisuuksia heille.
Marlis67
sunnuntaina, 9. lokakuuta 2011 klo 13:27
Minustakin katsottava, uusi formaatti... hieman vaikuttaa "kiireiseltä", varsinkin ei ole kaikkia jaksoja nähnyt, niin yrittää päästä sisään kesken. Eilen näin jakson kokonaan, edellisen lopusta hieman... tänään tulee discoilut uusintana klo 16, jos oikein nyt muistan...
Radamsa
Dance like nobody's watching!
sunnuntaina, 9. lokakuuta 2011 klo 13:31
Hei, täähän oli hyvä vinkki tällaiselle tanssimisesta innostuneelle "laihduttajalle"
Näyttää tulevan tänään uusintana klo 16. Pitää muistaa katsoa tai tallentaa. Kiitti vinkistä!
Kevyempänä keskikesään! Välitavoite 75 kg ennen juhannusta. (BMI 37.7 8/2010)
Santsup
maanantaina, 17. lokakuuta 2011 klo 21:32
Ei kyllä meikäläisen läski liikahda ihan tuohon malliin. Huikeita suorituksia!
Carbalo
keskiviikkona, 16. marraskuuta 2011 klo 11:30
Oon kattellu sitä ohjelmaa ja ei niillä ainakaan voi kauheesti mitään itsetunto-ongelmia olla niinkun usein ylipainoisilla
siis mä en ees tämmösenä suht normi kokosena suostuis pukeen tommosia tanssivaatteita päälle
mutta ihanaa ku noinki rohkeita ihmisiä löytyy
Flora's Secret
keskiviikkona, 16. marraskuuta 2011 klo 11:49
Olen seurannut ohjelmaa ja yllättynyt miten noin valtavan kokoiset ihmiset voivat liikkua niin ketterästi. Mutta jäljellä olevat kilpailijat eivät oikeastaan enää ole ihan niin isoja, kyllä kiloja on tippunut kisan aikana. Ja isompikin ihminen näyttää hyvältä kun ammattilainen on meikannut, laittanut hiukset ja valinnut vaatteet!
Paljon iloisempi ja positiivisempi ohjelma kuin suurin pudottaja. Minäkin haluaisin niin päästä tanssitunneille, mutta mies kieltäytyy lähtemästä. Sanoo että sillä on kaksi vasenta jalkaa eikä yhtään rytmitajua.
Kävin vuosia sitten tanssitunneilla (foxtrot, tango, valssi, jive...) mutta ilman omaa paria oli hankalaa käydä. Välillä joutui tanssimaan täysin surkeiden ihmisten kanssa, eikä päässyt kehittymään itse, ja välillä huomasi että itse on niin paljon huonompi kuin partneri että estää sen menoa. Lisäksi olin silloin kurssin nuorin, ja siinä oli usein joukossa mukana vanha haiseva äijä joka aina halusi tanssia minun kanssa. Sen henki haisi järkyttävälle eikä se edes osannut tanssia. Aina piti jännittää ja yrittää olla huoneen toisella puolella kun se tuli hakemaan tanssimaan. Siihen jäi minun tanssiharrastus!
SiiriSofia
perjantaina, 24. helmikuuta 2012 klo 08:37
Tästähän on nyt meneillään toisen tuotantokauden jaksot (ehkä 3 jaksoa ehditty näyttää), ihan kiintoisaa porukkaa nytkin ja näyttäviä tanssiesityksiä.
Kaakernappi
perjantaina, 24. helmikuuta 2012 klo 08:48
Juu, ovat varmasti sellaisia, joilla on vahva tanssi-, voimistelu- tai muu vastaava harrastustausta, joko ennen kilojen kertymistä tai kiloista huolimatta. Niin huikeita taivutuksia, spagaatteja ja muita juttuja he tekevät, ettei olisi onnistunut meikäläiseltä edes 30 vuotta ja 20 kiloa sitten.
Mukavaa katsottavaa tanssin ystävälle! Painonpudotusasioista siinä puhutaan aika vähän, kyllä pääpaino on tanssiesityksillä.
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 02:08
Terveys
»
Kilpirauhasen vajaatoiminta ja perusaineenvaihdunta
tänään