Vituttaa niin ettei veri kierrä. Töissä. Turhaa säätöä ja typeriä työtehtäviä, ja aikataulujen muuttuminen niin, etten pystykään ottamaan ensi viikolla paria talvilomapäivää > joudun siis perumaan lasten kanssa suunnittelemani kivat jutut joita olisi voinut tehdä kun niillä on loma. Perkele.
keskiviikkona, 22. helmikuuta 2012 klo 15:58 Lapu kirjoitti:Vituttaa niin ettei veri kierrä. Töissä. Turhaa säätöä ja typeriä työtehtäviä, ja aikataulujen muuttuminen niin, etten pystykään ottamaan ensi viikolla paria talvilomapäivää > joudun siis perumaan lasten kanssa suunnittelemani kivat jutut joita olisi voinut tehdä kun niillä on loma. Perkele.Muistuu mieleen aika, jossa olin samassa jamassa. Ainoa keino tuntui olevan varata ulkomaanmatka. "Harmi, kun ollaan silloin lojumassa palmupuiden alla. Ilman muuta olisin tosi mielelläni ollut hommissa...". Ei ole työntekijöillä välillä muuta kuin orjan asema.Hengessä mukana!
Jatkampa työjuttuja. Meni maku ja fiilis. Eräässä tapaamisessa johtoportaan kanssa käytiin läpi havainnointejani muista työntekijöistä - tapaamisessa painotettiin että tämä on luottamuksellista tietoa ja jää minun, esimieheni ja pomon väliseksi. Olivat sitten ottaneet yhden työntekijän puhutteluun ja kertoneet hänelle KAIKEN mitä muut työntekijät olivat luottamuksellisesti kertoneet - nimeltä mainiten! Sanoja oli vielä ilmeisesti vääristelty ja olin ihan ihmeissäni kun minulta tultiin kysymään että olen sanonut sellaista ja sellaista Tästä lähin en kommentoi mitään mitenkään perin - uskalla pomolle sanoa vaikkapa edes että käyttääkö henkilö x kahvissa maitoa vai ei kun se voi kääntyä niin että henkilö x ei tee töissä muuta kuin juo kahvia Meillä on vielä niin pieni työporukka että kyllä tuommoinen vaikuttaa ja ihmetyttää noin rankka luottamuksen pettäminen. Käsittämätöntä.