Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Purnaus ja purkaus
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Purnaus ja purkaus
Sivu:
1
2
3
4
...
120
121
122
123
>
iso P =)
liika on liikaa....yleensä ;-)
lauantaina, 22. elokuuta 2009 klo 20:25
Että tämmöset sivut sitten laitoin.
Ajattelin vain,kun NIIN ottaa kaikki pattiin,miksi ei vois näille sivuille itekukin halutessaan purkaa pahaa oloaan,tympäisyä,kiukkua,vi..tusta,argh......
Voi kun olis nyrkkeilysäkki,mihin mätkiä aina kun tympäisee.Kumma mistä tääkin mieliala nyt löi päälle?
Ärsyttää oma olemuskin.....ärsyttää kun ei pääse omaan rauhaan,vaan aina on joku silloin korvanjuuressa höpöttämässä....
Tiedän,tiedän,itsestänihän tää johtuu,ei sovi muita syytellä ei
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
maanantaina, 24. elokuuta 2009 klo 20:43
Loistava ärripurri-ketju!
http://sambaaja.blogspot.com/
iso P =)
maanantaina, 24. elokuuta 2009 klo 21:26
Niin,minä tässä taas murisen
Olen pitänyt murinat omissa nahoissani tänään,ketuttaa ja tekis mieli oikein kunnolla tuulettaa kaikki sanottava ääneen ja oikeilla sanoilla sanottuna vielä,,,ei mitään ympäripyöreitä jutustelua meiningillä.
Meinaan,töissä oli oikein leppoisa ja mukavakin päivä,kotosalla tuntui sitten että leukaperät kiristyy MULLA SIIS
No,aikani itseni hillitsin ja sitten tempaisin fillarin alleni ja painelin tunnin lenkin
ajattelin sen "rauhoittavan" levotonta mieltäni.
Mukavaltahan se lenkki tuntui jälkikäteenkin,kuten ennenkin,mutta mutta,,,
Parisuhteessa vain nyt tökkii pidemmän kaavan mukaan,tympii,tuntuu kuin että tässä ei oo mitään muuta virkaa kun ollaan vaan olemisen "pakosta"
ärh ärh ja vielä kerran ärh......
Onko mulla joku uus murkkuikä menossa vaiko mikä,,,,tiijä tätäkään.
sikamakee
Usein voittaja on se häviäjä, joka on päättänyt yrittää viellä kerran!
maanantaina, 24. elokuuta 2009 klo 22:29
Joo! Tänne mäkin tuun hakkaan sitä nyrkkeilysäkkiä, ettei vaan ihan oikeesti tarttisi kuluttaa kaloreita
Ketuttaa semmonen kyräily meininki töissä. En ymmärrä sitä ettei asioita sanota suoraan vaan kierrellään, kaarrellaan ja annetaan ymmärtää....
ja toi möllikkä tossa vieressäkin ihan tympii, etten paremmin sano! Osupa ihan kunnon juntti hameisiin eikä sitä ny enään saa karistettua kun jo kymmenen-tai kai se jo on kohta yksitoista vuotta sitä on katellut
Olisi se kunnon pamaus painon pudotukselle jos sais karistettua helmoistaan ton kohta 130 kg köllykän! Jäisi koko kiloklubin porukka kateellisena kattelemaan
Ärrin purrin jne...
¤M¤
Jokainen päivä aloitetaan puhtaalta pöydältä
maanantaina, 24. elokuuta 2009 klo 22:38
Täällä on yksi joka on joutunut kokemaan vääryyttä, panettelua tänään ja purin sen sitten syömällä liikaa ja tuloksena on tupla-paha olo.
kumpa olisin löytänyt tämän ketjun aikasemmin niin oisin voinu tulla tänne purkaan pahan olon, ja jättää syömättä nuita ylimääräsiä.... Ja mieskin on työreissulla, eli paras kaveri on poissa. Enkä viitti olla koko ajan sitä puheluilla häritsemässä!tuntupa lohdulliselta lukea teän muittenki ärripurri kohtauksista...
Rontsukka
maanantaina, 24. elokuuta 2009 klo 22:49
Paino oti sitten harppauksen ylöspäin
, no ehkä se tosta menkkojen jjälkeen taas tasottuu.
Anoppi ottaa pannuun tosissaan. Yks miehen sedistä kuoli ja hautajaiset on tulossa, ajomatkaa sinne olis nelisen tuntia. Nyt anoppi on ottanut nokkiinsa kun meinaan jäädä lasten kanssa kotiin. Hautaus on lauantaina ja ihmiset siellä on lapsille aivan vieraita (lapset vasta 3v ja 1v) ja mullekin suurin osa vain nimiä ilman kasvoja tai edes mielikuvaa. Matka on lapsille liian raskas ajettavaksi pivän reissuna ja sunnuntai-iltana mulla alkais sitten yövuoroviikko, joten sille päivälle olis hyvä saada kunnon päiväunet. Mä en tajuu miks se olis jotenkin väärin jos vain mies lähtee reissuun
. Ja nyt se eukko sit varmaan taas pitää mykkäkoulua sen puoli vuotta. Kun pitäis kuulemma pistää lapset hoitoon ja tulla. ARG... Olen nähnyt tän sedän kerran pikaisesti ja siitäkin on jo vuosia. Mihin mä lapsetkaan saisin hoitoon, mun isän sydän ei kestä katsoa lapsia kuin maks puoli päivää ja sit on levättävä kun verenpaine nousee stressin vuoksi
muut mahdolliset hoitajat on siellä hautajaisissa.
Vähän helpotti... nyt voin ehkä taas vääntää asiasta anopin kanssa räjähtämättä
iso P =)
torstaina, 27. elokuuta 2009 klo 19:02
Mulla on menossa matalapaine viikot....tosin en joka päivä oo pahalla päällä,mutta aika usein nyt kuitenkin.
Tänään mä olen NIIN VÄSYNYT,,,tää väsyminen vie nyt mun voimat tyystin....mua ottaa niin päähän,kun tää olotila ei ole mulle ollenkaan normaalia....
sain järkättyä lääkäri ajan,se on vasta parin viikon päästä,mut kuitenkin,,,,jospa sattuis semmonen lekuri joka KUUNTELIS todellakin mikä potilaalla on oirekuvio.
Mua ottaa päähän ja rasittaa sekin,että kun esim.on ruokailun aika,pelkään sitä,,,koska tiedän,että rankka väsyminen vain voimistuu sen jälkeen....voi herranenAika sentäs...on tääkin yhtä tervan juontia......
¨Tiinuli
lauantaina, 29. elokuuta 2009 klo 16:10
Muakin keljuttaa....
Äiti ja isä ei kouluta omaa Ressu-koiraansa yhtään ja se murina ja hyppiminen alkaa tympiä. Eikä ne mokomat kuuntele neuvoja tai mitään... isä varsinakaan!! mut miehet onkin sellaisia luupäitä jotka ei tajuu mistään yhtään mitään.
Eikä asiaa paranna yhtään kun on ollu koko viikon (melkein) pää kipeenä
Ja tänäänkään en aamupäivällä muuta jaksanu kuin nukkuu...
anskuja
läpi vaikka harmaan kiven
lauantaina, 29. elokuuta 2009 klo 19:35
Mua ottaa todella paljon päähän se, että olen pyytänyt maaliskuusta asti ukkoa varaamaan koiralle leikkausajan, ettei pääsis juoksu yllättämään. Ukolla kun on auto ja en hänen aikataulujaan tiedä niin oletin hänen pystyvän varaamaan ajan koiralle, no ei ole pystynyt. Aamulla odotti mukava yllätys alakerrassa, jokapaikassa pienen pieniä veritippoja ja koira apeana odottamassa murkinaa. Ai että tekis mieli pyyhkiä jotain päin ...........
Zetire
Tuska on se tunne kun heikkous poistuu ruumiista
lauantaina, 29. toukokuuta 2010 klo 19:59
No olihan täällä tällanenkin ketju! Tosin nyt ei ärsytä mikään muu kuin oma saamattomuus koulutehtävän suhteen mutta nostetaan tämä nyt sitten tuonne ihmisten ilmoille
Avauduttavaa varmasti viikon varrelta löytyy...
Sivu:
1
2
3
4
...
120
121
122
123
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Tavoitepainoon vuoden 2012 loppuun mennessä!
tänään
kello 20:55
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 20:53
Liikunta
»
Kesäkauden liikuntahaaste: 60 kertaa 1.5. - 31.8.2012
tänään
kello 20:52