Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Pitopalvelujen hinnoista
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Pitopalvelujen hinnoista
Lumivalkoinen
keskiviikkona, 25. tammikuuta 2012 klo 20:33
Tässä äitini 60-vuotisjuhlia suunnitellaan ja tarkoitus pitää ne paikallisen lounasravintola/pitopalvelun tiloissa.
Mua vaan kovasti ihmetyttää heidän hintansa kun tilattu on kahvia, teetä, mehua, täytekakkua, pullaa, yhtä lajia pikkuleipiä ja kinkkupiirakkaa ja he ilmoittivat hinnaksi 25 eur per nuppi. Se on ihan ryöstöhinta mun mielestäni.
Olen netissä katsellut hintoja ja monessa paikassa paljon monipuolisemmastakin tarjoilusta joutuisi maksamaan paljon vähemmän.
Mä en käsitä mitä pitäisi tehdä kun vieraat on sinne kutsuttu ja tarjottavat tilattu ja nyt hinta olisi muka näin kova.
Flikka30
Tulevaisuus on omissa käsissäsi.
keskiviikkona, 25. tammikuuta 2012 klo 20:40
Siis on paljon!!!
Tai sitten mä olen tottunut paljon halvempaan!
Kaverin häissä, jotka pidettiin pitopalvelun omissa tiloissa ja vieraita mahtui tilaan 120 henkeä, oli kaiken tarjoilun hinta 30euroa nuppi, siihen kuului hulppean pääruoan lisäksi viinit ruuan kanssa ja hääkakku, leivos, pikkuleivät, kahvit, mehut tms...
Mutta siihen kuului oikeasti se ruoka!!
Eikä ollu mitään tilavuokralisää enää siihen päälle.
"Älä lupaa suuria tekoja; tee niitä. Älä puhu viisaudesta, ole viisas." Claudius
Lumivalkoinen
keskiviikkona, 25. tammikuuta 2012 klo 21:01
Kyllä mä olen todella pöyristynyt tuosta hinnasta enkä mitenkään voi suostua siihen että äiti pienestä eläkkeestään maksaa noin paljoa. Lähetin sinne nyt sähköpostia että mä haluan kunnon erittelyn kustannuksista.
Eikä olla edes missään Helsingissä vaan pikkupaikkakunnalla.
Kukka-Maari
"Arvostan itseäni, joten pidän huolta itsestäni"
torstaina, 26. tammikuuta 2012 klo 15:30
Todella hurjan kuuloinen hinta.. Meillä pari vuotta sitten pidetyissä häissä maksoi 23,5€/henk. noutopöytä, kakkukahvit ja iltapala.
En usko, että vaikka pari vuotta on kulunut, että hinta oisi noin kova pelkista kakkukahveista.. Kyllä teillä on täysi oikeus vielä tuo perua, kysele nyt vaikka hintoja muualta ja sitten kysy tältä pitopalvelulta perusteita tuohon hintaan..
Idaliina
Hitaasti, mutta tuloksellisesti. Aloitus 2.10.08 72.2/162cm. 17.07.09 59.2 kg.BMI 22.6. Tasapainoilua.
torstaina, 26. tammikuuta 2012 klo 15:42
Kovalta kuulostaa hinta. Meillä vietettiin anopin synttäreitä lauantaina. Katettu oli seisova pöytä salaateilla, karjalanpaistilla, hirvipyöryköillä, erilaisilla kaloilla sekä kotitekoiset leivät. Normaalit ruokajuomat. Jälkkärinä täytekakku ja pikkuleivät kahvin kanssa. Hinta oli 30€/aikuinen. Lapsilla tais olla puolet vai oliko vähemmänkin. Lasku ei vielä meille ole tullut. Ruokaa jäi jäljelle, vaikka henkilömäärä oli ilmoitettu etukateen. Ne saatiin sitten mukaan. Niitä on syönyt meidän perhe monta päivää. Viikonlopun yövieraatkin olivat sunnuntaina niitä syömässä.
Lumivalkoinen
torstaina, 26. tammikuuta 2012 klo 20:19
Lähetin sinne eilen sähköpostia ja pyysin erittelyä kustannuksista. Sellaista en saanut mutta äiti sai puhelinsoiton jonka jälkeen hinta oli laskenut todella tuntuvasti mikä kertoo siitä että se oli alunperin laskettu täysin pieleen.
Nyt olemme tyytyväisiä
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Tavoitepainoon vuoden 2012 loppuun mennessä!
tänään
kello 20:55
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 20:53
Liikunta
»
Kesäkauden liikuntahaaste: 60 kertaa 1.5. - 31.8.2012
tänään
kello 20:52