Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Painosi - oletko tyytyväinen mittoihisi?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Painosi - oletko tyytyväinen mittoihisi?
Sivu:
1
2
3
4
>
ria..
perjantaina, 20. toukokuuta 2011 klo 16:54
onko tarvetta "nipistää" vai oletko tyytyväinen nykyiseen painoosi? Jojoiletko?
miten uskoisit voivasi päästä ihannemittoihisi? Keskustelua tehokkaimmista painonhallintakeinoista
kenke
sunnuntaina, 22. toukokuuta 2011 klo 20:49
En ole tyytyväinen, siksi täällä olen
Olen ollut jo lapsesta asti pyöreähkö, painoindeksi ollut aina yli 25. Kuitenkin suhteellisen tyytyväinen itseeni olin, kun paino pyöri 60 kg:n hujakoilla, pituutta minulla on 160 cm.
Sain kuitenkin muutaman vuoden aikana 15 kg lisää, pääsyynä tietysti typerät ruokailutottumukset (ja mies, joka tykkää yhtä paljon epäterveellisestä ruuasta ja herkuista...).
Joskus viime syksynä/talvella astuin ensimmäistä kertaa vaa'alle ja totuus - 78 kg - jysähti päin näköä. Helmikuussa liityin kiloklubiin ja muutaman viikon ajan jaksoinkin sitten syömisiäni katsoa. Samaan aikaan lopetin kuitenkin tupakan polttamisen, joten kaksi isompaa elämäntapamuutosta samaan aikaan taisi olla liikaa.
Kaikki pudotetut kilot tuli kyllä samantien takaisin, joten ei muuta kuin uutta yritystä kehiin. Miestä olen yrittäny mukaan motivoida, niin olisi helpompi ruokavaliota muuttaa, mutta työn alla on...
Toivottavasti tämä toinen yritys olisi vähän vakuuttavampi
Alkanut on ainakin hyvin, mutta täytyy koittaa pitää mielessä ajatus, jonka jostain joskus luin. Sen mukaan pitäisi saman tien elää siten, kuten aikoo elää silloin kun on ihannepainossa, syö kuten söisi silloin ja liikkuu kuten liikkuisi silloin. Ehkä tuolla tavalla kilot pysyy kurissakin
AnnaEllen
sunnuntaina, 22. toukokuuta 2011 klo 21:13
Hei,
Aamupaino oli tänään 51,9 kg ja en ole tyytyväinen.Olen siihen kyllä tyytyväinen,että olen saanut 20 kg jo pois ja olo sinäänsä jo paljon parempi,mutta vaikka olen 51 kiloa, silti maha vieläkin pömpöttää.Kiinteytystä reisiin ja mahaan. Luulisin,että muutaman kilon pudotuksella ja kiinteytymisellä olisin hyvä.Oikeastaan kehonkoostumus on väärä tällä hetkellä. Olen siia 152 pitkä eli normaalipainon keskivaiheilla tällä hetkellä.Motivaatio- ongelmia on ollut todella paljon viime aikoina.Ei tunnu mikään pudotuksessa onnistuvan eikä edes kiinteytymistä tapahdu.
jenzbah
Mikään ei oo pysyvää...ei myöskään kilot.
sunnuntaina, 22. toukokuuta 2011 klo 21:24
Moikka!
Tällä hetkellä painoa löytyy 83,7kg...ja ei en todellakaan ole tyytyväinen! Lähtöpainosta on kyllä jo -8,3kg mutta tavoitteeseen on viellä matkaa!
Hiljaa hyvä tulee
-12kg takana ja samanverran edessä!
arpoja
Vähän sellainen omien polkujen kulkija
sunnuntaina, 22. toukokuuta 2011 klo 21:34
Kyllä aika tyytyväinen olen
Pituus 160cm, paino perjantaina 61,7kg, pari viikkoa sitten mitattu rasvaprosentti 24 ja vyötärö 75cm.
Kun rasvaprosentti on noinkin hyvällä mallilla, painon ei kovin montaa kiloa tarvitse enää pudota. Ja muutenkin ajattelen että lähemmäs nelikymppisenä ei ole pakko olla parikymppisen kroppaa
Avainasia minulle on ollut
hiilihydraattien vähentäminen
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
sunnuntaina, 22. toukokuuta 2011 klo 22:31
Olen erittäin tyytyväinen enkä enää laihduta. Pituutta on 165 cm ja paino pyörii iloisesti 55 kg kahta puolen, +/- 1 kg sen mukaan, kuinka paljon edellisen päivän ruuassa oli suolaa tai hiilareita ja milloin olen viimeksi käynyt isommilla tarpeilla.
-20kg/5kk www.karppaus.info
päivihanne
maanantaina, 23. toukokuuta 2011 klo 04:45
No, pudotukseeni olen erittäin tyytyväinen ja se mahdollistaa kyllä, että en niin enään ajattele omaa painoani, ainakaan joka päivä. Minulla on nytkin jo ihan hyvä olla.
Totta kai, haluan vielä pudottaa ja aika paljonkin on edessäpäin matkaa. Nyt kun suunta on selvillä, se rauhoittaa. Samoin kuin luja usko itseensä ja onneksi ei tarvitse ihan yksin uskoa
Vyötärö on kaventunut 22 cm
Onnea kaikille
päivihanne
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 23. toukokuuta 2011 klo 04:47 muokkaaja: päivihanne »
22.10. 2010 145.6kg * 30.4.2012= -27.9 kg = 117.7 kg
urs
Miksi pitäisi olla toisten kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?
maanantaina, 23. toukokuuta 2011 klo 07:34
Tällähetkellä alan pikkuhiljaa olemaan tyytyväinen siihen mitä olen saanut parissa vuodessa aikaiseksi,mutta tavotteeseen on kyllä matkaa...ei ehkä kiloissa montaa,mutta lihaksia haluan vielä "hurjasti" enemmän
Karppauksella aloitettu -09
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
maanantaina, 23. toukokuuta 2011 klo 07:45
En todellakaan ole tyytyväinen, paino tällä hetkellä melkein 62 kg ja pituutta 160 cm. 7 kg pitäis saada vielä pois
hmj_
maanantaina, 23. toukokuuta 2011 klo 13:20
En ole todellakaan tyytyväinen, vaan lähinnä pikkuhiljaa jo "epätoivoinen". Painan hieman alle 65 kg (ja pituuutta vaan 155 cm). Noin pari vuotta sitten painoin lähes 80 kg, sitten aloin liikkua ja hiukan katsoa syömisiäni ja painosi putosi käytännössä itsessään n. puolen vuoden aikana tähän 65 kg:aan, mutta tässä on nyt oltu jumittuneena jo hiukan yli vuoden. Aina välillä paino saattaa käydä jossain 62-63 kilon tienoilla, mutta nousee sitten kuitenkin aina takasin tähän 65 kiloon, ihan uskomattoman raivostuttavaa! Liikun melko paljon (tai itseasiassa kyllä tosi paljon) ja oon yrittänyt suunnileen pitää noi vajeet ja syömiset muutenkin kiloklubin suositusten mukaisina mutta mitään ei vaan kertakaikkiaan tapahdu. Joskus kyllä ehkä herkuttelen hiukan liikaa, mutta koska en halua mitään herkutonta loppuelämääkään viettää niin en nyt viitsi "kuuriluonteisesti" herkkuja ihan nolliinkaan jättää, vaikka sillä nyt saattais hetkeks saadakin taas painon hieman alaspäin...
Mielenkiintonen yksityiskohta on kyllä se että tämän painoinen olen ollut viimeksi joskus yläasteella, jolloin harrastin kilpaurheilua ja liikuin myös siis silloin todella paljon ja söin mielestäni ihan normaalisti. Sillon muistan että terkkariki on sanonut mulle että ei kaikille oo välttämättä normaalipaino se bmi:n mukaan katottu normaalipaino, vaan että tää saattaa olla mun kropan "normaalipaino", ja ettei siitä tarviskaan enää laihduttaa (vaikka bmi on siis n.26) Ennen ajattelin että se on vaan tommosta puhetta mitä sanotaan teineille ettei niille tuu syömishäiriöö
mutta en sitten tiiä, mun kroppa ei kyllä selvästi ainakaan kovin vapaaehtoisesti halua tästä enää laihtua... Tosin kun katson peiliin niin oon kyllä sitä mieltä että tästä ois todellakin varaa vielä laihtua jonkin verran, mutta aika toivottomalta tuntuu kyl :/
Sivu:
1
2
3
4
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
100 kg:n tavoittelijat