Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Painoindeksihaitarisi
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Painoindeksihaitarisi
Sivu:
<
1
2
kenke
torstaina, 26. tammikuuta 2012 klo 15:48
Veikkaan jotain noin 25-31. Nyt olis tavoitteena suunnilleen päästä 22.
Bellyfulla85
torstaina, 26. tammikuuta 2012 klo 15:51
Huh, tarkistin... alimmillaan 25.5 paikkeilla ja pahimmillaan melkein 36. Nyt nippanappa 30 alle ja tavoitteena 25.
JanitaKe
torstaina, 26. tammikuuta 2012 klo 15:55
Mulla vissiin menee jossain 24-33 välillä tuo. Ihan varma en tosta alimmasta ole (ja mikä lasketaan aikuisiäksi?) mutta veikkaisin että aika lähellä tota on joskus ollut. Nyt on siis tuo 32-33 suurinpiirtein ja tavoitteena olis saada nyt alkuun alle 25:n ja siitä eteenpäin katotaan että koska tuntuu ja näyttää hyvältä.
minh
torstaina, 26. tammikuuta 2012 klo 16:01
Ei ole ollut hurjia vaihteluita. Jonnekin 25 v. asti se oli 22-23, ja siitä sitten tasaisesti noussut. Korkeimmillaan 26,5, mutta välillä 24-26 olen seilaillut nyt jo jonkun aikaa. Tavoitteena mulla on paino jonka indeksi on 23,6 ja sitten niillä kieppeillä pysyttely
barleona
torstaina, 26. tammikuuta 2012 klo 16:09
Se on pyöriny 23-32 välillä. Täl hetkel on pikkusen päälle 27 ja pyrkimyksenä olis päästä alle 25... pysyäkin sit siellä
strawberry tea
torstaina, 26. tammikuuta 2012 klo 18:37
Mulla on ollu 18.8-28.8 suunnilleen
Aika iso haarukka.
Tällä hetkellä pompin jossain 22-23 rajamaastossa.
Hiramunda
torstaina, 26. tammikuuta 2012 klo 18:48
Olen niin nuori, että korkein luku löytyy tuolta murrosiästä, kun 16v:nä BMI:ni oli laskujeni mukaan 27,1. Paino johtui ihan vain huonoista ruokatottomuksista, mm. eineksien suurkäyttö.
Aikuiseksi tulin BMI:llä 21,9, kun olin löytänyt terveelliset elämäntavat ja lopulta karppauksen. Nyt olen parikymppinen kilpirauhaspotilas BMI:llä 24. Sairaus iski minuun niukin naukin 18v:n puolella vielä oltaessa, ja sairauden pahimmassa vaiheessa BMI:ni oli 26,8 (ennen lääkitystä) ja lääkityksen saamisen jälkeen sekä painon uuden tasaantumisvaiheen kohdalla 25,3. Skaala on siis loppujen lopuksi ollut varsin pieni.
Tavoitteena olisi päästä BMI 22,5:een, ennen kuin täytän 22v.
Callie156
torstaina, 26. tammikuuta 2012 klo 19:35
Mulla on haarukka ollut 22-31.8.
Alimmillaan paino oli teini-ikäisenä, viisitoistakesäisestä yhdeksääntoista. Pituutta on 166 ja tuolloin painoin 60-61kg, normaalipainoinen siis. Silloin oli ihan sama, mitä söi ja miten paljon, ei tuntunut eikä näkynyt missään. Senkin takia ehkä jääneet vähän huonot syömätottumukset...
Kahdenkympin paikkeilla asuin vuoden Yhdysvalloissa ja siellähän se paino sitten lähti nousemaan. Ylöspäin mentiin aika tasaista vauhtia, kunnes painoa olikin tullut lisää 30 kiloa
Nyt melkein kolme viikkoa oon täällä merkkaillut syömisiäni ja liikuntoja ja paino on tullut alas jo melkein neljä kiloa!
Tavoitteena olis saada 10kg ennen kesää pois ja mielellään ainakin toinen 10kg ennen joulua
siru -89
torstaina, 26. tammikuuta 2012 klo 19:46
Mun BMI-lukemat on aikuisena heitelleet välilllä 15-26. Nykyinen ihanne olis jossain välillä 21-23, mutta olen aika lailla varautunut siihen, että tuskin pääsen nykyisistä n.24- 25 kieppeillä pyörivistä lukemista enää alemmas ilman sellaisia muutoksia, joita en ole valmis tekemään.
Lauraaa85
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 17:27
Suurin piirtein 25-35. Alimmillaan oli silloin heti 18-vuotiaana ja ylimmillään oli vuonna 2008. Nyt kieppuu painon vaihteluväli siten, että just alle tai just yli 30.
Sivu:
<
1
2
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Arjen pulinat
»
Viherpeukalot
tänään
kello 20:43