Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Painoindeksihaitarisi
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Painoindeksihaitarisi
Sivu:
1
2
>
Urpiina
maanantaina, 23. tammikuuta 2012 klo 15:22
Mietin, että minkä otsikon alle tämän laitan, mutta ajattelin jos tämä muuttuu jossain vaiheessa ihan pulinaksi eikä tarkoituksena ole mitään tieteellistä tutkimusta tehdä
Piti äsken oikein käydä tarkistamassa, että mikä on ollut aikuisikäni alin painoindeksilukema ja mikä vastaavasti suurin. Luvuiksi sain 17,2 - 29,2. Suurimman osan aikuisiästä olen indeksitaulukossa elänyt luvussa 22. Nyt keikutaan tuolla 26 paikkeilla jo kova hinku olisi saada luku vaikkapa alkamaan numeroilla 24.
Näin jälkikäteen voi vaan kauhistella, että aikamoinen nälkäkurki olen ollut tuolla alimmalla tasolla. Silloin kyllä huolestui jo muutkin ja minä tyttö se söin viinereitä ja ranskalaisia
raskauden jälkeen kilot eivät halunneet lähteä, joten silloin olen ollut painavimmillani (paino siis mitattu reippaasti synnytyksen jälkeen)
Ihan vaan mielenkiinnosta haluaisin kuulla, onko muilla ihmisillä suuria vaihteluita ja onko tietoa mistä vaihtelu johtuu
Alexbee
Jos ei hyvällä niin pahalla.
maanantaina, 23. tammikuuta 2012 klo 17:53
Uskoisin, että suunnilleen 21.5 - 26. Nyt olen tuossa alimmassa ja kova kiinteytysurakka päällä.
@lli
Josko ennen mualimanloppua!?
maanantaina, 23. tammikuuta 2012 klo 18:22
20-31. Iso haitari on. Tuohon alimpaan lukemaan en toivo enää koskaan päätyväni, mutta en myöskään korkeimpaan lukemaan. Itse asiassa luulen, että BMI 25 olisi minulle se sopivin. Niin ainakin nyt luulen ja siihen pyrin.
Pippurix
maanantaina, 23. tammikuuta 2012 klo 18:48
Mulla on aika hurja tämä aikuisiän BMI haitari: 22.5 - 43.8. Totisesti toivon, ettei BMI enää ikinä nelosella ala. Tavoitteena BMI 25.
kalvis
maanantaina, 23. tammikuuta 2012 klo 18:49
23,5-26.. siinä heilunut.. nyt tavoitteena 22.6
Ja jos nyt senkin alle menee niin en pistä hanttiin
Lucky Bamboo
Se on eteenpäin, vaikka nenälleen kaatuu.
maanantaina, 23. tammikuuta 2012 klo 18:59
Mun on 22-30.1, lukion ekalla painoin vielä tuosta allekin, mutta se ei oikein mene tuon "aikuisiän" vaatimuksiin. Varmaan jo 18-vuotiaana hyppäsin normipainon ylärajoille, ja siitä se vähitellen nousi, kunnes huippu saavutettin raskauden jälkeen erään kostean risteilyn seurauksena.
Tuossa ylimmässä en onneksi kauan killunut. Nyt kun tästä raskaudesta selviän, aion koittaa tavoitella tuota 22, jos se tuntuu onnistuvan kohtuu helposti. Kunhan nyt ensin normipainon puolelle pääsis.
SiiriSofia
maanantaina, 23. tammikuuta 2012 klo 19:22
Mulla 34-vuotiaaksi asti BMI vaihteli 22-23 välillä, sitten lähti huimaan nousuun, korkeimmillaan 32. Nyt pyrin pääsemään pysyvästi normaalipainoon, BMI 23-24.
Bullakas
kyllä humppa huolet karkoittaa
tiistaina, 24. tammikuuta 2012 klo 15:56
18.9-31.9
Miten ihmeessä mulla on edelleen mielikuva itsestäni lihavana
Luulisi, että muutama vuosi alle 20 painoindeksillä olisi haihduttanut ne pullukka-mielikuvat, mutta ei
Onneksi nyt en ole bmi alle 20. Silloin oli fyysisesti hutera olo monesti ja palelin ruokailujen jälkeen. Onneksi ei ole bmi yli 28 myöskään, silloinkaan en jaksanut fyysisesti tehdä oikein mitään.
Viltsu84
torstaina, 26. tammikuuta 2012 klo 15:43
n.23-28. Ei hirmuista vaihtelua, mutta kivompi olis ollu, jos oisin vaan pysytelly siellä 23 paikkeilla, nyt sinne ku yrittää itteään hilata ni vaikeeta on.
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
torstaina, 26. tammikuuta 2012 klo 15:46
En nyt varma ole (koska en vaakaa omistanut moneen vuoteen), mutta veikkaisin aikuisiän haitariksi 28-39. Tällä hetkellä reilut 30.
Sivu:
1
2
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Arjen pulinat
»
Viherpeukalot
tänään
kello 20:43