Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Naismotoristeja paikalla?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Naismotoristeja paikalla?
Huiskaus
perjantaina, 25. marraskuuta 2011 klo 12:14
Löytyykö täältä muita moottoripyöräilevä naisia?
Itse olen 39v ja ajoin iso A-kortin kesällä, ajokkina on Honda CBR 600F. Malliltaan siis "kyykky". On kyllä niin erilaista puuhaa kuin mitä aiemmin on tullut tehtyä. Vaikkei kilometrejä niin paljoa ehtinyt kertyä... voi sanoa että ihan koukussa ollaan.
Jos saisi jostain paksun lompakon käyttöönsä, haluaisin ostaa nahkaisen ajopuvun
ja juuri nyt se motivoi tiputtamaan nuo viimeiset kilot.
Laittakaahan viestiä ketjuun jos alta mopo löytyy
meevin
taas aloitetaan, 26.02.11;113,2 , BMI 38,3
perjantaina, 25. marraskuuta 2011 klo 15:24
Täältä löytyy. Aiempaa kokemusta kyydissä olijana parikymmentä vuotta, sitten taukoa jokunen vuosi ja kohta neljä vuotta sitten ostin oman pyörän. Mun pyörä on taas sellainen matka/customi, MotoGuzzi Nevada 750. Sopii paremmin vanhoille nivelille
ja kyllä on mielestäni tosi nätti pyörä. Nykyisellä isännällä on vanha iso harrikka.
Kilometrit jää kyllä aika vähiin ekojen kesien jälkeen. Syyynä osittain koirat ja uutena harrasteena veneily joka meinaa kesällä viedä paljon aikaa. Ja toi mies väittää olevansa jo liian vanha ajelemaan. Vähän pitää kuitenkin yrittää, vähän toista tuhatta km tuli mulle viime kesänä ajoja, siis aika vähän. Mahtavaa hommaa kuitenkin, ja meinaan jatkaa vaikka pienissäkin määrin niinkauan kun terveys ja ikä sallii
01,08.11: 107,7, BMI 36,4 4.1.12; 106,1 BMI 35,9 2.2.12 105,8 BMI 35,8 3.3 105,0 BMI 35,5 /1.4; 103.1 BMI 34,8
Terrorizer
perjantaina, 25. marraskuuta 2011 klo 15:37
Moottoripyörät on elämäntapa. Triumphilla ajellaan...
Flikka30
Tulevaisuus on omissa käsissäsi.
maanantaina, 28. marraskuuta 2011 klo 08:53
Täälä yksi "mopoilija", laina-Kawalla on ajettu tähän asti monta kesää, mutta nyt olis tarkoitus saada miehen kanssa omaan pyörään rahat kasaan. Talvi on hyvää aikaa säästää!
meillä ei harrasteta mkelkkailua tai mitään muutakaan korvikeajamista talvella, niin ei kulu rahat siihen.
Ajoin kortin 20-vuotiaana ja olin silloin kaveripiirini kummajainen. Nyt moni kavereista on aloittanut moottoripyörän ajo-opinnot, mutta eivät ole ikinä inssiin asti jaksaneet jatkaa. Monta vuotta ajeltiin siskon kanssa kaksistaan. Hänen pyörällään oonkin saanu ajella nämä vuodet.
Joten kun tämä mies sitten ilmestyi ajeluintoineen mun elämääni, niin se oma pyörä on noussu haaveisiin taas.
Meidän yhteinen painonpudotusurakkakin sai alkusysäyksiä siitä, että kaksi kevyttä kulkee samalla mopolla helpommin kun kaksi jättiläistä! On kiva ajella kaksistaan, eikä meillä ole nyt varaa kahteen pyörään, joten lisätsemppiä tulee laihtumiseen!
Enää väännetään vaan, millainen pyörä meille tulee... Mies haluais Kawan...
"Älä lupaa suuria tekoja; tee niitä. Älä puhu viisaudesta, ole viisas." Claudius
Pallontallaaja
maanantaina, 28. marraskuuta 2011 klo 09:52
Oon siis syntyny vuonna -79 ja keväällä 2003 kyllästyin isännän kyydissä istumiseen. Ajoin "Ison" kortin ja ajokesiä takana nyt 9 kappaletta.
Eka pyörä oli Hondan 600 Hornet, siitä sitten Kawasakin 1100 ZZR:n kautta nykyseen, eli Suzukin GSX1300R Hayabusaan. Isännän kans molemmilla samanlaiset, joskin erilailla laitellut. Lisäks on KTM:n kilvetön enduro maastoajoon, isäntä pääasiassa ja mä kiinnostuksen mukaan ajelen sillä.
Tänä kesänä tuli noin 6000km, joista suurin osa lomareissussa. Ajeltiin Viro, Latvia, Liettua, Puola, Slovakia, Unkari, Kroatia, Slovenia, Italia, Itävalta, Saksa ja sit lautalla kotio. Kiva reissu
Tasan yhdessä paikassa (Slovenian Porto Roz) oltiin 2 yötä, muuten liikuttiin joka päivä. Aikaa meni 12 päivää.
Alkaa olla Eurooppa niin koluttu jo, että aika pitkälle täyty mennä, että sai pari uutta maata plakkariin.
Jotkut täältä onkin mun mopon nähny, kun olin sillä kevätkarkeloissa toukokuussa.
Flikka30
Tulevaisuus on omissa käsissäsi.
maanantaina, 28. marraskuuta 2011 klo 14:41
Meillä ajovuorot jaetaan, mies haluais tottakai ajaa kaiken aikaa, mutta on pakotettu olemaan mun kyydissäni välillä, koska nautin ajamisesta itsekin niin paljon.
Paras tilanne olis, kun sais kumpikin ajaa omallaan, ehkä joskus meillä on varaa omiin pyöriin.
On kiva, kun on jotakin odotettavaa tulevaisuuteen.
Mies haluais tonnisen pyörän, kun mulle riittäis ihan kivasti vaikka kuussatanenkin. Mä haluaisin pyörän, jossa jalat riittää hyvin maahan ja ajoasento olis sellainen pysty, mies taas haluais kyykkypyörän. Joten
siitäkin johtuen tulevaisuudessa tarvitaan kaksi erilaista pyörää. Seuraavaksi ostetaan vaan kompromissi.
Välimallin väline.
"Älä lupaa suuria tekoja; tee niitä. Älä puhu viisaudesta, ole viisas." Claudius
fixme
keskiviikkona, 30. marraskuuta 2011 klo 12:23
Voisi sanoa että aloitteleva mopoilija on täälläkin. Tuossa vuoden 2010 lokakuussa sain käteen A1 kortin (kummajainen kaveripiirin keskellä minäkin) ja siitä lähtien, tai oikeastaan vähän aikaisemminkin, alla on ollut Honda cbr125..
..sen verran pitää sanoa että jos jollakin on motskakortti suunnitelmissa nii elkää ihmeessä noin syksyyn jättäkö. Itellä oli pakko kun synttärit vasta silloin mutta hirvitti tehdä jarrutuskoetta kun maa on täynnä lehtiä ja autokoulun opettaja sanoo että kanttii vähä kattoa ajaako miten kostealla kohalla kun tien pinnassa on 0 astetta
Kilometrejä ei oo mullakaan aivan mahottomasti tullut, yhteensä syksyltä ja kesältä ehkä 4500. Enimmäkseen ovat matkoja poikaystävän luo ja takaisin ..ja siellä ollessa taas mieheke ei malta ootella mun hiukka hitaammin kiihtyvää voimaihmettä
Pitää kyydissä istuskella..mutta ei se paljoa haittaa kun vauhdin hurmaan pääsee vähän paremmin kun on suurempi pyörä alla , vaikkakin sitte kyydissä istuen
Itsellä on kovasti haaveet että tulis jo tuo 18 täyteen ja mahdollisimman nopeasti 20 myös niin että pääsee suurempaan pyörään vaihtamaan. Fiilis on aika varma sen suhteen, että kyykyllä jatketaan.
Sally norsu
Elämä kuntoon!
perjantaina, 6. tammikuuta 2012 klo 14:24
Täällä ilmottautuu myös mopoilija, mulla on Sportster 883 harrikka, ihan kiva menopeli. Sais vaan tulla kevät ja ajokelit
N3aa
Tartu hetkeen
torstaina, 12. tammikuuta 2012 klo 14:01
Täältä löytyy yksi tuleva motoristi
Kortti tuli hommailtua viime kesänä, mutta ajot loppuivat viimekesänä sitten siihen, kun ei ollu pyörä vielä kunnossa silloin.. Innolla odottelen lumien sulamista!
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Arjen pulinat
»
Viherpeukalot
tänään
kello 20:36
Vertaisryhmät
»
Helmikuussa-12 aloittavat!!
tänään