sunnuntaina, 25. syyskuuta 2011 klo 07:47 Tähti1 kirjoitti: Mistä ostit raspin? Kummoinen?...mä tarttisin myös, mulla yks on mutta sen kanssa on ihan tuskaa...saa raapia ja raapia eikä paljon mitään irtoa. Mitenkähän kuvaisin tarkasti: tässä on sellaisia niinkuin teräväreunaisia, puolensentin mittaisia putkia, jotka toimii niinkuin terävät kynnet: Kuitenkaan sillä ei saa ihoa rikki, eikä satu. Ja on aivan ihana!! En pois antaisi, koska yhdellä käyttökerralla jo teki ihmeitä, niin kuukauden oon ollu jo pehmojalka ja rasvata ei tarvi kun ehkä kerran viikossa korkeintaan (tai ei edes tarvi; hemmottelua se vaan nykyisin on ) ja raspi on saanu levätä jo 1,5kk. Tämä ei niinkään hio sitä ihoa, vaan sillä voi raapia kuivaa, kuollutta ihoa irti, ihan niinkuin terävillä kynsillä raapisi. Hyvin vain ensin liottaa jalat pehmeiksi, niin työ käy todella nopeasti.
Mistä ostit raspin? Kummoinen?...mä tarttisin myös, mulla yks on mutta sen kanssa on ihan tuskaa...saa raapia ja raapia eikä paljon mitään irtoa.