Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Miten hemmotella itseään?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Miten hemmotella itseään?
Sivu:
1
2
3
>
Bullakas
kyllä humppa huolet karkoittaa
perjantaina, 23. syyskuuta 2011 klo 17:44
Mulla on tapana reagoida syksyyn ja pimeään syömällä. Ei välttämättä karkkia tai muuta herkkua, ihan vaan tavallista ruokaa, mutta liikaa. Lisäksi nyt on jonkin aikaa työteliästä aikaa tiedossa, esim. tuleva viikonloppu menee töissä ja itse asiassa nytkin istun töissä, vaikka salaa nettailen
Mietin just, mitä kivaa keksisin ja miten nostaisi omaa mielialaa, mutta sakramento, kun ne kaikki ensimmäiset ja toisetkin vaihtoehdot ovat ruokaa tai juomaa. Miten voikin olla ihan tyhjä pää, jos muunlaista hemmottelua yrittää miettiä
Keksiskö joku muu?
Bullakas
perjantaina, 23. syyskuuta 2011 klo 18:27
Vastaan itse, kun kerta löysin. Ei ehkä hemmottelua, mutta tää oli ainakin hauska:
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=4696
Tähti1
Anything is possible, nothing is easy.
perjantaina, 23. syyskuuta 2011 klo 18:43
Kiitos Bullakas
...en muista koska olen viimeksi nauranut näin (vedet silmissä). Kyllä tämä ainakin mielialaa nosti.
Mulla on kivasti muuten pysynyt nyt tän syksyn mieliala hyvänä...luulen että lisääntynyt liikunta (ei mitään kauhean rankkaa,mutta hyvää liikuntaa) on pitänyt mielialankin korkealla.
Rana
perjantaina, 23. syyskuuta 2011 klo 18:48
Kelpaisiko hemmotteluksi shoppailureissu, tai jokin kauneudenhoitoon liittyvä juttu, esim. jalkahoito/kasvohoito? Ja siis vaikka ihan itse tehtynä? Mua ainakin piristää kylmänä ja märkänä päivänä ajatus siitä, että lenkin jälkeen ilahdutan itseäni jollain hyväntuoksuisella suihkugeelillä/vartalorasvalla/jalkakylvyllä tms.
Tai sitten joku kiva leffa? Jos haluaa napostella telkkarin edessä, niin dippailee kermaviiliin/valion suolaisiin maustettuihin rahkoihin porkkanaa/kurkkua tms.
http://gonnaeatsomemore.blogspot.com/
arpoja
Vähän sellainen omien polkujen kulkija
perjantaina, 23. syyskuuta 2011 klo 20:11
Jos käytössä on kylpyamme, niin jokin hemmottelukylpy tuikkuineen ja kuohuviinilaseineen...?
Tai jos sauna löytyy niin jotain hyväntuoksuisia tippoja löylyveteen ja saunahunajaa ihonhoitoon...
Lumivalkoinen
perjantaina, 23. syyskuuta 2011 klo 20:44
Mä koen hemmotelleeni itseäni juuri tänään. Kävin BodyCombatissa hikoilemassa kunnolla, sitten saunaan jossa makoilin lauteilla saunahunajaa ihollani. Sen jälkeen tein ruokaa, täysjyväpastaa ja kastiketta johon tuli oliiviöljyä, valkosipulia, valkoviiniä ja katkarapuja. Ruuan kanssa lasillinen valkoviiniä. Ihana olo!
Kävin Combatin jälkeen pikaisesti kaupassa ja karkkihyllyllä hetken pyörittyäni päätin että ei mun edes tee mieli karkkia vaikka alunperin olin ajatellut ostaa jotain hyvää viikonlopuksi.
kaijola
perjantaina, 23. syyskuuta 2011 klo 21:59
Entäs lukeminen? Jospa hemmottelisit itseäsi jollakin lehdellä tai lukisit hyvällä omalla tunnolla jotain "hömppäromaania". Joko romanttista tai hauskaa. Viihdyttäisit itseäsi. Leffa on lähes sama asia, mutta loppuu nopeammin.
Bullakas
perjantaina, 23. syyskuuta 2011 klo 22:31
Kivoja vinkkejä, kiitos! Saunassa tuli just käytyä
Ollaan vanhan kerrostalon asukkeja, ja saunavuoro on perjantaisin. Tässä kotikylppärissä on sellainen minisauna, jossa oleskelu vastaa kylpyä. Ihan kiva tällaisena, pitänee lämmitellä sitä ahkerasti tulevina iltoina.
Taisi mun hemmotteluajatus saada vähän uusia ulottuvuuksia, kun kuulin juuri, että yhden lapsuudenaikaisen ystävän puoliso on kuollut
Puolisoa en tuntenut hyvin ja ystäväkin on jäänyt vähän etäälle, silti tieto hätkäytti.Viikon päästä tapaan tämän ystävän, meillä on sellainen vanhan porukan kokoontuminen. Toisaalta kiva, mutta toisaalta vähän stressaava sekin (on matkaa sinne & takaisin ja oon sellainen sosiaalinen jännittäjä, ja vähän hermoan etukäteen sitä, miten yhteistä juttua löytyy. Nyt sit vielä tuli tämä suru-uutinen.
Kirjoja ja lukemista mä harrastan ihan automaattisesti. Joka päivä luen, vaikeus on vaan siinä, et ne pakolliset kuviot (työt, kotihommat ja nukkuminen) vie aikaa niin, etten välillä kerkeä keskittyä.
Lähinnä pitäisi säätää vähän päätään ja keskittyä tähän hetkeen. Hittolainen, kun mulla pyörii liikaa mielessä se, miten huomenna on herätys hiukan ennen seiskaa, sitten on su vapaata ja maanantaina taas mennään... Eihän mun NYT noita tarvitsis miettiä, mutkun pöljä pääni kelaa mieluusti tulevaa. Hmp, taidan mennä vanumaan joogamatolle.
arpoja
Vähän sellainen omien polkujen kulkija
perjantaina, 23. syyskuuta 2011 klo 23:02
Joogamatosta tuli mieleen, että piikkimatto on myös yksi "rentouttaja". Valot pois, jotain hyvää musiikkia ja eikun matolle makaamaan. Toimii myös esim. liikunnan ja venyttelyjen jälkeen
Kysynpä nyt kun vähän tätä aihetta sivuaa että onko kellään kokemusta noista kaupan jalkakylpylaitteista (mitä myydään aina esim äitienpäivälahjaksi). Onko ihan huuhaa-laite joka jää parin käyttökerran jälkeen komeron perukoille pölyttymään vai olisikohan moisesta iloa pidemmäksikin aikaa? Muakin on erilaiset hemmottelu- ja rentoutuskeinot alkaneet kiinnostaa näin syksyn sateiden ja pimeyden tultua..
Flikka30
Tulevaisuus on omissa käsissäsi.
sunnuntaina, 25. syyskuuta 2011 klo 01:05
Mä aloitin viimevuonna jo listaamaan erilaisia hemmottelutapoja itselleni ja miehelle, kun päätettiin luopua herkuista ja opetella hemmottelemaan muutenkin kuin ruualla.
Ykkösenä meillä on ollu sauna. Löylytuoksuja ja paljon, salmiakki on mun suosikkini nykyisin. Ylellinen shampoo, jonka sain parin viikon karkkirahat säästämällä ihan helposti irtoamaan ja saman sarjan hoitoaine. Jalkasuolaa sankoon liukenemaan ja jalat sinne löylyn ajaksi. Ostin sellaisen tosi kalliin raspin, jolla irtoaa kaikki ryönä kantapäistä aivan kuin leikaten! Kuorintaputeleita on montaa erilaista, on kasvoille ja vartalolle, miehellekin oma. Aluksi se naureskeli, että se on akkojen hommaa, mutta aine haisee niin miehekkäälle, että on suostunu käyttämään.
Ostettiin uudet, pellavaiset, kylpytakitkin karkkirahoilla!!
Ylellinen ihovoide, rakastan suklaan tuoksuista vartalovoidetta. Samoin oon ostanu ihania erilaisia rasvoja joilla läträäminen on terapeuttista.
Hieronta on ihanaa, sellaiseen voi antaa itselleen luvan vaikka kerran kuussa. Mä käyn kerran viikossa pitääkseni hartiat kunnossa.
Sitten ruoka. Voi hemmotella jollain harvinaisemmalla herkulla, joka on yleensä liian kallista ostettavaksi. Meillä se on yleensä kalaa....
Kaveri ostaa karkkipäivikseen sikakalliita suklaita, jotka maksaa 20euroa rasia ja nauttii ne hyvällä halulla.
Musiikki on meille tärkeää, kuunnellaan paljon ja hemmotteluksi saa ostaa uusia levyjä. Tänään ostin Jani W.:n vanhan levyn, ihana.
Tuoksukynttilöitä syksyllä poltan useinkin, lisäksi ostin tuohuksia kesän luostariretkellä.
Sitten karkkirahoilla saa uusia alusvaatteita, se on arjen luksusta, kun kuteet sopii päälle mukavasti.
Lisäksi teatteririentoja, konsertteja, kalastusvälineitä...
"Älä lupaa suuria tekoja; tee niitä. Älä puhu viisaudesta, ole viisas." Claudius
Sivu:
1
2
3
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Ravinto
»
Mättöpäivä
tänään