Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Mitä pelkäät muiden ajattelevan?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mitä pelkäät muiden ajattelevan?
Sivu:
1
2
3
4
>
Tjaa
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 15:03
Lihava, outo ja ruma
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 17:42
Ei jaksa enää tässä iässä välittää muitten puheista..
http://sambaaja.blogspot.com/
Henne
Klubiemäntä
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 17:47
Joo sillä ei ole mitään merkitystä, en siis pelkää. Huomioin kyllä toiset siitä ei ole kyse.
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 19:06 muokkaaja: Henne »
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
T.aikku
Joku vuosi olen vielä tavoitteessa!
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 18:06
Välitän
kyllä muiden mielipiteistä, mutta ei ne liity ulkonäköön. Pelko on aika vahva sana, en muista edes lapsena pelänneeni kenenkään arvostelua tekemisten tai ulkonäön suhteen. Voin muistaa väärinkin, ehkä murrosikäisenä joka näppy oli kaamea katastrofi....Ok, uimarannoilla en ole oikein vahvimmillani, mutta olen ajatellut, ettei kukaan vartavasten sinne juuri MINUA tule katsomaan.
hippistuu
Elämä on yllätyksiä täynnä!joko ylä tai alamäkiä!
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 18:20
En pelkää mitenkään,olen sellainen kun olen itse hyväksyn itseni aina sellasena kun olen,ei liikuta minua pätkääkään,joskus teininä potutti jos joku irvaili lihavuudesta,tai vaatteista!ei enään!
Aikansa kutakin,sanoi mummo ku pääsiäisen katiskassa vietti!
Alexandra*
* on vihdoinkin oppinut syömään kunnolla :) *
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 18:37
Kunpa mäkin osaisin olla välittämättä.. Mutta silti aina mietityttää, että pitääkö kaikki mua pienenä ja pyöreänä.. Normaalipainoinen olen, mutta kiloja pitäisi silti noin 5-6 saada pois. Ei kai pitäisi ajatella mitä muut ajattelee, mutta.. Varsinkin kun takana on syömishäiriö, jolloin oman ulkonäön ja koon tarkastelu on suurennuslasin alla 24/7, niin en vaan osaa olla välittämättä..
Suurin osa varmaan sanoisi, että olen ihan normalin kokoinen, mutta kun ei itsestä tunnu siltä, niin siinä sitten jo laitetaan ajatukset toisten päähän ja pahimmillaan pienikin nauru kohdistuu mukamas aina mun ulkonäköön...
www.beadsandpearls.vuodatus.net
tuppana
Tulevaisuus tulee, vain sinä voit päättää mihin se menee.
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 21:03
Ei vois vähempää kiinnostaa. Ikinä en oo moisella mieltäni vaivannut.
Mä oon mikä oon, en muutu mä tästä ja siis iloitkaa elämästä......
Johna
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 21:38
Jos minä jotain pelkään, se ei liity painoon tai ulkonäköön vaan ennemminkin ammatilliseen aliarvostukseen tms.
Muuten, kun aloin käydä salilla jumpissa, otin ihan tavaksi kävellä pukuhuoneen läpi pyyhe olalla suihkuun oikein karaistakseni itseäni. Siinähän minä lyllersin hyllyvineni tiukasti pää pystyssä. Ei tee enää yhtään tiukkaa.
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
Vansku
Eteenpäin, sanoi mummo lumessa!
maanantaina, 27. lokakuuta 2008 klo 22:04
Mua ei kans hirvitä esim. uimahallissa liikkua kaikkien 127 kiloni kanssa. Olen entinen kilpauimari ja harhaisesti luulen olevani edelleen sutjakka uimari. Johtuu myös ehkä siitä, että uintitekniikan vuoksi kiloista huolimatta uin normaalia kovempaa vauhtia.
Muut saa ajatella minusta ihan mitä haluaavat, mutta pahinta on se, mitä itse itsestäni ajattelen. Se ei todellakaan ole mitään kaunista. Inhoan läskejäni, kaksoisleukaani, maailman leveintä takamusta ja roikkuvia rintoja. Oma kuvani ei kannusta laihduttamaan vaan masentaa ja lamauttaa täysin. Ja se varsinkin masentaa, kun kuulee jonkun sanovan itseään läskiksi ja että pitäisi laihduttaa, kun ihminen on aivan normaaleissa mitoissa. Mutta muistan senkin tunteen; omasta mielestäni oli lihava jo silloin, kun painoin 60kg eli alle puolet siitä mitä nyt.
repsukka
Perse erellä puuhun
tiistaina, 28. lokakuuta 2008 klo 11:07
Minä ainakin olen suorastaan välillä vainoharhainen sen suhteen, mitä kuvittelen vieraitten ihmisten ajattelevan minusta, kun näkevät minun kulkevan ohitseen
Tuttujen ihmisten ajatuksista en niinkään huolehdi, olen ajatellut että eivät itsekään ole niin täydellisiä, joten voin kostoksi sitten "ajatella takaisin" jotain semmoista, jos uskon jonkun tuttuni pitävän minua rumana tai ärsyttävänä
Mutta jostain syystä, jos jossain joku porukka remahtaa nauruun, minun tekee mieli liueta paikalta, koska eka ajatus on, että nauravatko nuo minulle? Samanlaista "kostoajattelua" sovellankin sitten välillä huvikseni ja ajattelen ties mitä rumaa uppo-oudoista vastaantulijoista. En tavallaan tarkoita sitä pahalla muuten, se on vain tapani lohduttatua, että jos minusta vaikka ajatellaan pahaa niin olenpahan varmuuden vuoksi itsekin ajatellut kaikenlaista typerää...
Sivu:
1
2
3
4
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Omalla vastuulla
»
Juttailu