Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Mineraalikivi dödönä
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mineraalikivi dödönä
Sivu:
1
2
3
4
>
Annapurna_
Blogi: http://www.smackthefatso.blogspot.com/
keskiviikkona, 28. lokakuuta 2009 klo 22:49
Pakko hehkuttaa ja jakaa ilosanomaa: Kuuntelin sivukorvalla päivänä eräänä kahvipöytäkeskustelua, jossa kerrottiin rintasyövän ja normaalin deodorantin välisestä yhteydestä. Normaali dödö sisältää useasti alumiinia, mikä tukkii huokosia, ja joidenkin tutkimusten mukaan suurin osa rintasyövistä esiintyy juuri kainaloiden välittömässä läheisyydessä. Lisäksi on huomattu rintasyövän ilmiönä kasvaneen huimasti deodorantin käytön yleistymisen jälkeen. Tätä yhteyttä nyt jotkut viisaat henkilöt tutkivat raivoisasti.
Luonnollisestikaan minulla ei ole osoittaa lähdettä asiasta, mutta tuo keskustelu oli minulle tarpeeksi pätevä lähde. Muistin joskus kuulleeni luontaistuotekaupoissa myytävistä mineraalikivistä, jotka siis ajavat deodorantin roolia.
Otin asiakseni hankkia sellaisen ihan heti. Idea on yksinkertainen: Mineraalikiveä (joka on muuten melko nätti
) kostutetaan vedessä, hierotaan kainaloihin, kivi kuivataan ja - valmis!
Olen käyttänyt kiveä nyt ehkä kuukauden tai ainakin joitakin viikkoja (ajantaju on loistava minulla), ja skeptisestä suhtautumisesta huolimatta olen ollut todella yllättynyt tuloksista - Edes urheilun jälkeen ei haise hiki! Yllättynyt on ollut myös avomieheni, joka on hänkin siirtynyt kiven käyttäjäksi. Yleensä mies suhtautuu vähän hymähdellen päähänpistoihini, mutta tästä on hänkin nyt aivan tohkeissaan.
Onkos muilla kokemuksia tähän suuntaan?
Adrianna82
"Never surrender your dream to noisy negatives, fall seven times, stand up eight." (177cm/69,8kg) Total loss: -13,8kg
keskiviikkona, 28. lokakuuta 2009 klo 22:52
Heiiiiiiiiii! Tuo kuulostaa kivalta, voisi itekin testata tuota. Mistä tuollaisia mineraalikiviä saa ja paljon ne maksaa?
Neiti Hellsinki
Today is a new day. (Chicken Little)
keskiviikkona, 28. lokakuuta 2009 klo 23:01
Ainakin Vivisantella on tuollainen vastaava, omistan sellaisen ja ostin ihan Helsingin Sokokselta, maksoi vajaat kymmenen euroa. Muuten veikkaisin että luontaistuotekaupoista saa myös. Sokoksella ainakin oli luontaistuoteosastolla. Mulla se on toiminut ihan jees, ei kylläkään yhtä hyvin kuin Annapurnalla, mutta olen huomannut että sen ja deodorantin yhdistelmä on tosi tehokas. Ainut mikä mua siinä ärsyttää on se ettei siinä oo mitään tuoksua. Pitäis varmaa luopuu normidödöstä ja hankkia jotain eteeristä öljyä mitä voi hieroo kainaloihin ton mineraalikiven jälkeen.
Untamme valvoo kyllä, tuo kuu kaakon yllä. Lohtu mukanaan, käy kaipaus merellä siltaa. -Viikate, Kuu kaakon yllä-
motivo
Kun jostain luopuu, antaa tilaa paremmalle.
torstaina, 29. lokakuuta 2009 klo 11:08
keskiviikkona, 28. lokakuuta 2009 klo 23:01
Neiti Hellsinki kirjoitti
:
...eteeristä öljyä mitä voi hieroo kainaloihin ton mineraalikiven jälkeen.
Varovasti sitten sen öljyn kanssa. Eteerinen öljy on laimennettava ennen iholle laittoa ja kainalo on tosi herkkä paikka.
Ehkä tiesitkin, mutta ettei kukaan muukaan lukija läträisi et.öljyä suoraan iholle.
ajatuksiani.... mielipiteitäni.... ei maailmaa syleileviä totuuksia....
Annapurna_
Blogi: http://www.smackthefatso.blogspot.com/
torstaina, 29. lokakuuta 2009 klo 16:44
Neiti Hellsinki, asiaan saattaa tietenkin vaikuttaa sekin, että minä olen olemassanikin hirveän huono haisemaan... Tai siis että saattaa olla että joinain päivänä unohdan laittaa aamulla dödöä, siis normaalia sellaista ennen kuin hankin kiven, mutta silti ei juuri hiki haise, vaikka työntäisi naaman kainaloon. Ja itselleni ainakin on vähintäänkin hurraan arvoinen asia se, ettei kivessä ole mitään kukkaistuoksuja, normidödötkin olen aina pyrkinyt ottamaan hajusteettomina. Makuasia.
Luontaistuotekaupasta ostin, Vivida on merkki, tarkalleenottaen tällainen:
http://www.verkkoapteekki.fi/images/vivida-24-deo.jpg
Maksoi jotain 9,90e. Ja pitäisi kestää tovin.
Neiti Hellsinki
Today is a new day. (Chicken Little)
torstaina, 29. lokakuuta 2009 klo 18:11
Mulla taasen kyllä hiki haisee jos ei oo mitää mikä peittää sen. Ja toisaalta myös tykkään tuoksuista, käytän aina hajuvettä kun menen ulos kotoa ja siksi myös tykkään että dödössä on joku tuoksu. Motivo; kiitos vinkistä, en tiennyt tuota. Heitin sen eteerisen öljyn tuohon kun tuli ekana mieleen sellaisista aineista mitkä tuoksuu jollekin.
Oikeestaan olisi kiva jos käyttäisi vaan tota mineraalikiveä ja sitten voisi ostaa jotain tuoksuvaa ainetta, jota vois laittaa perään, koska siten sais just sellaisen tuoksun ku haluaa. Dödöissä kun ei oikein ole valikoimaa noissa tuoksuissa, esim. jasmiinintuoksua tai lime tai sitruuna, jotka on lemppareitani. Olisikohan jotain muuta vaihtoehtoa kuin eteerinen öljy? Tietääkö joku?
Untamme valvoo kyllä, tuo kuu kaakon yllä. Lohtu mukanaan, käy kaipaus merellä siltaa. -Viikate, Kuu kaakon yllä-
viherpeukalo85
torstaina, 29. lokakuuta 2009 klo 18:18
Huomauttaisin tähän väliin, että ostin kerran itse tuollaisen mineraalikiven ja katsoin, mitä se sisältää. Se on pelkkää alumiinia. Eli mikäli se alumiini on se rintasyövälle altistava dödön osa, niin mineraalikivi on kaiken pahan alku ja juuri. Se on nimenomaan antiperspirantti (estää hikoilun) ja antiperspirantin vaikuttava aine on se alumiini. Eli jos haluaa alumiinia välttää, niin antiperspirantit pois ja tavallinen dödö tilalle. Jos kosteusongelmaa haluaa välttää, niin talkkia lisäksi.
viherpeukalo85
torstaina, 29. lokakuuta 2009 klo 18:19
Ai niin, ja mulla se kivi teki kainalot ihan kosketusaroiksi. Eli sillekin saattaa olla yliherkkä.
Johna
Klubiemäntä
torstaina, 29. lokakuuta 2009 klo 20:37
En ole katsonut, mitä ainetta mineraalikivi on, mutta minulla on niin herkkä iho kainaloissa, etten voi käyttää mitään muuta - ja minä kyllä tarvitsen deodoranttia.
Eli toimii - vaikkei kyllä sinänsä peitä mitään hajua, kun siinä ei ole hajustetta mukana.
Stockmannilta saa myös. Maksaa kympin verran mutta kestää tosi pitkään.
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
motivo
Kun jostain luopuu, antaa tilaa paremmalle.
torstaina, 29. lokakuuta 2009 klo 21:01
Näköjään vastaavaa tuotetta löytyy erilaisia. Tässä yksi ilman alumiinia.
http://deodoranttikivi.net/esittely.htm
Ei ole kokemusta. Löytyi googlettamalla, kun alkoi asia kiinnostaa.
ajatuksiani.... mielipiteitäni.... ei maailmaa syleileviä totuuksia....
Sivu:
1
2
3
4
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
Sinkut laihduttajat