Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Kissaihmiset
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kissaihmiset
Sivu:
<
1
2
3
4
...
35
36
37
38
39
>
Killer*Queen
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 09:03
oi ku ihana!
Siia
Hitaasti mutta varmasti kohti terveempää minää!
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 09:24
Voi Cofu, toi on nyt sen kokoinen kun meidän täysikäinen vanharouva painavimmillaan!
meevin
taas aloitetaan, 26.02.11;113,2 , BMI 38,3
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 10:35
Meidän vanharouva painaa 2-2,5kg, kesällä tulee 12v täyteen. Sisäkissana ollessaan painoi enimmillään 5kg, maalle muutettuamme ja vapaasti kun saa ulkoilla on paino laskenut puoleen. Nyt on tosi energinen ja reipas, vaikka pakkasella ulkoilut jää pikaisiin pissireissuihin pari kertaa päivässä.
01,08.11: 107,7, BMI 36,4 4.1.12; 106,1 BMI 35,9 2.2.12 105,8 BMI 35,8 3.3 105,0 BMI 35,5 /1.4; 103.1 BMI 34,8
Flikka30
Tulevaisuus on omissa käsissäsi.
keskiviikkona, 29. helmikuuta 2012 klo 21:11
Meillä on siirrytty taas omituisiin unikuvioihin. Milli jää iltahellin jälkeen mun viereen nukkumaan ja kun nukahdan, Laku hiipii siihen viereen myös. Sisu nukkuu miehen sukkalootassa, koira miehen jaloissa. Mun vieressä köllii nytkin kaksi kisua, Laku otti varaslähdön. Se seuraa ilmestyviä kirjaimia ja tuijottaa mua vaatien, että laittaisin jo koneen pois.
Meille on tulossa sellainen iso kiipeilyteline, jossa on useampia tasoja ja pönttöjä, joihin voi piiloutua. Toivon, että sukkaloota ja sänky jäisi sitten enemmän rauhaan... Mutta mikä olis se juttu, millä ne sais kiintymään paremmin siihen heti alusta? Kissanminttu ei aiheuta niille mitään riemun hörinää...
"Älä lupaa suuria tekoja; tee niitä. Älä puhu viisaudesta, ole viisas." Claudius
Siia
torstaina, 1. maaliskuuta 2012 klo 09:23
Voi kun kuulostaa ihanalta tuo teidän eläinjengi, Flikka!
Meillä on kans uusi unirutiini. Chisu ei enää tule meidän makkariin nukkumaan saati edes juuri käymään öisin lainkaan. Sen sijaan se aamuyöstä jossain vaiheessa päättää, että on ansainnut seuraa ja alkaa joko raapimaan ulko-ovea ja naukumaan tai pudottelemaan eteisen pöydältä tavaroita saadakseen meidät hereille. Ensin yritin taistella vastaan, mutta olen oman unenlaatuin parantamiseksi päätynyt siihen, että nykyään kun ekat vaatimukset esitetään, nappaan tyynyt kainaloon ja siirryn sohvalle, jonne Chisu tulee tyytyväisenä perässä kehräten, käy mun jalkojen väliin peseytymään ja käpertyy nukkumaan.
Flikka30
torstaina, 1. maaliskuuta 2012 klo 17:02
kiitos Siia!!
Kyllä nää niin rakkaita on koko sakki, mun vauvoja!!
Meillä Milli haluaa ulos yöllä. Aluksi yritin taistella sitä vastaan, makasin paikallani muka nukkuvana, mutta Millin sisukkuus voitti. Se jaksaa vaikka 45min kävellä mun päällä, kehrätä, puskea, joskus se kävi makaamaan mun tyynyn päälle pään taakse, joskus taas kehräten mun korvan ja pään päällä!! Joskus se laittaa leuan mun poskelle ja märällä nenällä kutittaa poskea.
Rasittavinta on, kun se aloittaa tavaroiden pudottelun yöpöydältä tai pahvilaatikon järsimisen pikkiriikkisiksi paloiksi, jos se ei saa tarpeeksi huomiota. Sitä meteliä ei kestä, joten helpompaa on nousta sängystä, käydä avaamassa ovi ja palata takaisin nukkumaan. Oon jo niin tottunu siihen, että en edes kunnolla herää, kun kaikki tapahtuu. Eikä se enää mua edes haittaa, menköön pihalle. Itsepä olen ihanan riesan itselleni hankkinut ja halunnut.
"Älä lupaa suuria tekoja; tee niitä. Älä puhu viisaudesta, ole viisas." Claudius
Flikka30
tiistaina, 3. huhtikuuta 2012 klo 23:10
Meillä harhailee talossa kaksi mustaa, vieläkin ilmeisen lääketokkuraista, olentoa.
Kai ne meidän poikia on, ovat vaan niin rauhallisia, ettei heti samoiksi tunnistaisi.
Tänään leikattiin molemmat pikkukollit, ihanaa! Meni nopeasti ja siististi, saivat rokotuksensa samalla. Kuukauden päästä mennään ottamaan sitten molemmille vahventeet rokotuksille.
Ja kumpikin oli niin reipas potilas, unipiikki pistettiin ihan rimpuilematta kummallekin.
Sisu on nyt vähän hytissyt illan mittaan, mutta eiköhän se tuosta, kun alkaa enemmän liikkua ja syödä. Molemmat nukkui kyllä ihan kauhean kauan, mä kävin tarkistamassa niiden hengitystä ja asentoja vähän väliä... Mutta nyt jo ovat seikkailleet ympäri taloa, Laku omalla paikallaan tähystystornissa, taitaa kyllä jo taas nukkua.
Pitää ottaa ne meidän makkariin nukkumaan, ei uskalla tuonne orrelle jättää valvomatta, ettei tule sieltä unissaan niskoilleen.
Mulla on hyvä mieli, kun kaikki on ok.
Siia
keskiviikkona, 4. huhtikuuta 2012 klo 08:38
Onko muiden kissoissa näkyvissä kevään merkkejä? Vaikka meidän kissa on leikattu, on se hyvin rauhaton, erityisesti aamuyöstä. Raapii ulko-ovea kuin olisi paraskin ulkokissa vaikka kerrostalossa asutaan. Alkaa emäntä olla aika väsynyt, mutta onneksi on pääsiäisloma ja saa nukkua! Ja kohta päästään asumaan mökille missä kissa saa sitten olla vapaanakin.
meevin
taas aloitetaan, 26.02.11;113,2 , BMI 38,3
keskiviikkona, 4. huhtikuuta 2012 klo 09:25
Juu kyllä kevättä on kissalla rinnassa. Vaikka onkin leikattu, vanha neiti (kesällä tulee 12v).Oppinut nyt täällä maalla asuessa että saa olla ulkona kuinka haluaa. Ja parhaimmillaan haluaa muutaman minuutin välein
Kesällä ei sitten juuri sisälle tule ollenkaan, kuistilla nukkuu tai missä milloinkin pihalla. JA nauttii elämästään, entinen kaupunkilainen sisäkissa, nyttemmin täysin rinnoin maalainen.
01,08.11: 107,7, BMI 36,4 4.1.12; 106,1 BMI 35,9 2.2.12 105,8 BMI 35,8 3.3 105,0 BMI 35,5 /1.4; 103.1 BMI 34,8
Siia
keskiviikkona, 4. huhtikuuta 2012 klo 09:53
Kyllä se vaan niin on, että kissa on onnellisimmillaan vapaana, vähän itsekästä pitää toista sisällä kerrostalossa. Mutta toisaalta, ei kaikki kissat voi asua maalla.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
35
36
37
38
39