Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Kissaihmiset
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kissaihmiset
Sivu:
<
1
2
3
4
...
34
35
36
37
38
39
>
Flora's Secret
lauantaina, 14. tammikuuta 2012 klo 08:42
Suihkepullo toimisi toisella kissalla, toisella ei. Toinen rakastaa vesileikkejä, pyytää itsekin että laitettais suihku päälle, ja kissa kissa istuu suihkussa sateenvarjon alla. Tai sitten leikitään bide-suihkulla, on kätevää kun voi kontrolloida veden tuloa. Joten kissa rakastaisi varmaan suihkepulloleikkejäkin
Karkotetta en halua laittaa, koska asuntomme on sen verran pieni etten halua että täällä on pahalle haisevia alueita jossa kissat ei voi olla. Ja sohva on jo menetetty.
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
sunnuntaina, 15. tammikuuta 2012 klo 19:32
Anteeksi, että roskaan tätä ketjua, vaikkei minulla ole kissaa. Törmäsin tähän
videoon
ja ajattelin jakaa sen täällä, jotta kissalliset sinkkunaiset osaavat pitää varansa.
-20kg/5kk www.karppaus.info
Flora's Secret
sunnuntaina, 15. tammikuuta 2012 klo 21:02
Pullapallo, olin pitkään sinkku, kunnes vanha kissani kuoli. Vuoden sisällä siitä löytyi mies, ja heti kun oli sormus sormessa hankin kaksi uutta kissaa
Bullakas
kyllä humppa huolet karkoittaa
sunnuntaina, 15. tammikuuta 2012 klo 21:21
Ja mä taas perin ex-mieheltä kolme (3) kissaa - ex:lle itselleen jäi kaksi. Ja nyt on uusi suhde. Mun mies oli aiemmin koiraihminen, mutta sen verta mukavuudenhaluinen, ettei halunnut omia koiria, kun niitä pitäisi heti aamusta lähteä lenkittämään--- Hän on kääntynyt kissaihmiseksi, kun näille kattisille riittää silitys ja leikitys
Karneoli
Elämäntapa-ajelehtija
sunnuntaina, 15. tammikuuta 2012 klo 22:21
Samaisen videon näytti miulle tuo miun ex-kihlattu juuri pari päivää sitten (muutti siis tänään pois tästä yhteisestä asunnosta)
yritti vissiin varoittaa mitä on luvassa miulle kun kissojen kanssa keskenään jään...saas nähdä miten ämmän käy
Callie156
perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 14:54
Täällä yksi kissaihminen ilmoittautuu. Olen kotoisin Keski-Suomesta pikkukaupungista, melkein pystymetsästä. Meillä on kotona aina ollut kaikenlaisia eläimiä kaloista hevosiin. Tällä hetkellä kotosalla ei ole kuin kissa ja kaksi hevosta.
Itse muutin Helsinkiin kolme ja puoli vuotta sitten ja oli pieni tauko siinä, ettei ollut eläimiä. Nyt olen kuitenkin leikkinyt "äitiä" kahdelle ihanalle kisulille. Pieni, mustavalkoinen maatiaisneiti 1v 8kk ja toinen ruskea "ahvenraidallinen" 7kk, sekin maatiaistyttö.
Molemmat on olleet minulla ihan pennusta, vanhemman sain kolmikuisena, mutta nuorempi oli vain 8,5 viikkoa kun sen emon omistaja jo halusi pennuista eroon
Kissat ovat hyvin erilaisia luonteiltaan: vanhempi on varovainen ja rauhallinen hieno neiti, kun taas nuorempi on oikea rasavilli, eikä todellakaan vierasta ketään
Ainoa, mikä minua harmittaa, on se, ettei kissoja voi täältä neljännestä kerroksesta oikein päästää ulkoilmaa tutkimaan. Pienempi kissa tosin yritti tuossa syksyllä. Oli jotenkin saanut ahdettua itsensä keittiön ikkunan raosta ja koska ulkopuolella ei ole oikein minkäänlaista tasoa, oli tipahtanut. Voin kertoa, että pelästyin hyvin paljon! Kissalle ei kuitenkaan käynyt kuinkaan, ylähuuleen tuli pieni naarmu ja oikea yläkulmahammas katkesi ja eläinlääkäri sitten veti nysän pois. Onneksi oli silloin vielä maitohampaat, niin kasvoi uusi tilalle
Enää en tosin uskalla jättää ikkunaa pienenpienellekään raolle, ellen ole itse kotona.
Flikka30
Tulevaisuus on omissa käsissäsi.
maanantaina, 30. tammikuuta 2012 klo 15:08
Nyt tarvitsen todella helpon ja toimivan konstin pestä kissanpissan haju eteisen isosta matosta!!
Meidän muruset on jostain syystä päättäneet pissua eteisen mustalle, kumipohjaiselle kuramatolle, joka on niin suuri, ettei sitä voi ottaa irti ja nostaa pesuhuoneeseen pestäväksi. Ja kun kerran pesee huonosti, tulee seuraava ja päättää merkata sen saman kohdan uudelleen... ja uudelleen ja uudelleen.
Mulla ei vielä ole sitä höyrypesuria, jotta nyt olis pikaisesti keksittävä jotakin muuta.
Oon pessy sen kerran turtlewaxin verhoilupesuaineella, mutta oli niin kauhean kova työ ja kallista puuhaa!!
Haju kyllä lähti, mutta ihan kauhea homma!!
Etikka-fairy-vedellä pesen kyllä muut merkkauksen kohteeksi joutuneet pesun kestävät kankaat ja se on ollu hyvä... Mutta en oikein voi kaataa tuota ainetta vaan matolle suoraan.
Joka on kokeillut etikka-pesua esim. petivaatteille, niin valottakaa vähän taktiikkaa: pesupalloon, pesuainelokeroon ja paljonko? Raakana vai laimennettuna?
Voi, olispa niin veikeää, kun löytyis joku helppo konsti! Meidän jätkiä ei ole
vieläkään
leikattu ja siksi se pissu vielä haiseekin niin kovaa. Otettiin miehen kanssa asiasta yhteen, kun sen piti hoitaa juttu lomansa aikana tammikuulla ja edelleen on tilanne tämä. Ne protestoi heti, jos laatikossa on pari pisua, että sinne ei voi asioida. Iso kisu asioi pihalla, että sen tuoksut on pois pelistä. Mutta kahden kollin käryt haittaa näitä veljeksiä.
"Älä lupaa suuria tekoja; tee niitä. Älä puhu viisaudesta, ole viisas." Claudius
Santsup
maanantaina, 30. tammikuuta 2012 klo 15:24
Voi, kun en olis allerginen, niin miule tulis heti kissa.
Oon päättäny, et kunhan vanhenen vielä, niin sit tulee kissa olin allerginen tai en. Saapi tulla miun vanhuuden päiviä piristämään
Vielä pitäisi olla kuitenkin terhakkana työelämässä yms. niin ei viitsi tahallaan itselleen sairauksia aiheuttaa.
OmppuMassu
maanantaina, 30. tammikuuta 2012 klo 16:32
Mä pesin joskus petivaatteista kissanpissaa niin, että kaadoin etikkaa suoraan pullosta pissan päälle ja sitten pesin tavallisesti pesukoneessa. Muistaakseni hajut lähti suht hyvin. Jostain luin, että omenaviinietikka ja soodayhdistelmä veisi pissan hajua pois. En tiedä voisiko jotain tollasta kokeilla matolle. Eläinkaupassahan on myös myynnissä jotain pissa pois-tuotteita, mutta itte en ole kyllä kokeillut.
Cofu
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 08:37
Pentukuvasaastetta!
Meidän "pieni" perheenlisä, kissan jättipentu ragdoll-uros Mr Mölli Keinonen
. Nyt kuusi kuinen ja 4,2 kiloinen silmissä venyvä imbesilli
. Ihana lapsonen on mutta nuo meidän naaraat ei ole asiasta täysin samaa mieltä
.
Moni on jo vitsaillu että kah, nyt he ymmärtää miks mä treenaan salilla niin aktiivisesti, enhän mä muuten jaksais kantaa tota kakaraa näyttelyissä. Jep jep, sisältää totuuden jyvän. Oletuksena on että heebo painaa kevyesti 7-8kg aikuisena, ei ehkä riitä sekään
.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
34
35
36
37