Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Kauanko työmatkasi kestää?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kauanko työmatkasi kestää?
Sivu:
1
2
3
4
5
>
lilli_k
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 16:13
Ja millä kuljet sen?
Sain hyvän työtarjouksen, mutta työmatkaan kuluisi noin 1,5 tuntia per suunta kun bussia pitää välissä vaihtaa. Mietin vaan olisiko normaalia kuluttaa päivästä kolme tuntia matkustamiseen
motivo
En enää koskaa, ikinä, milloinkaan laihduta!
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 17:07
10 min suuntaansa ja omin jaloin. Kesällä pyörällä muutama minuutti.
Muutin puolitoista vuotta sitten lähemmäksi työtä, kun harmitti matkaan kuluva aika ja jokapäiväinen autoilu.
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 17:09
Työmatkani on n. 15 kilometria ja siihen menee julkisilla tunti.
muoks: kuljen tuon siis bussilla ja ratikalla.
-20kg/5kk www.karppaus.info
Mosselo
puoli kiloa viikossa on 26 kiloa vuodessa
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 17:18
Kävellen 25 min, pyörällä vartti, autolla reilu 5 min..
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 17:24
Koulumatkaan (noin 16km) bussilla matkaan menee 40-45min. Töihin pyöräteitä pitkin reitistä riippuen 8-10km (pyörällä 20-30min), autolla vajaat 7km (15min). Kesällä ja syksyllä pyöräilen ja talvella kuljen autolla tai bussilla, en harrasta talvipyöräilyä.
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 17:27
Pyörä ja auto on minun työmatkastani kumpikin suljettu pois. Autolle ei ole parkkipaikkaa ja pyöräillessä tulisi kuitenkin hiki, joka muodostuu ongelmaksi, kun ei ole mitään peseytymistiloja eikä hikivaatteille säilytyspaikkaa.
Tunti ei sinänsä ole paha, kun pari vuotta sitten olin työpaikassa, jonne matkaa oli n. 20 kilometriä, mutta aikaa kului usein 2 tuntia.
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 17:32 muokkaaja: Pullapallo »
Bullakas
kyllä humppa huolet karkoittaa
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 17:31
Jos on normityöpäivä, niin matkaa on n. kilometri/ suunta, kävellen menee maks 15 min. Jos on epänormityöpäivä, eli kokous tai muuta hässäkkää pääpaikassa, niin 25min bussilla ja siihen lisäksi 10 min kävellen suuntaansa.
Mä olen tosi kranttu kulkemaan pitkiä työmatkoja. Olen kyllä kulkenut työmatkaa 75km/suunta (kuljin bussilla sen), mutta silloin tiesinkin pestin olevan vain 4kk. Mulla oli lisäksi vara-asunto työmaan vieressä, yövyin siellä jos/kun oli iltavuoro-aamuvuoroyhdistelmä.
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 17:35
Voi kun voiskin olla kranttu. Pitää vaan olla onnellinen, että tässä iässä saa olla vielä töissä.
Bullakas
kyllä humppa huolet karkoittaa
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 17:46
Mä kyllä tarkoitin sitä, että olen järjestänyt itseni asumaan lähelle työpaikkaa
Olen muuttanut varmaan yli 20 kertaa työn, opiskelupaikan tai parisuhdemuutosten takia. Mulle on ihan absurdia, että joku muuttaa, kun löytyy mieleinen asunto
Flora's Secret
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 17:46
15-20 min autolla, 40-50min julkisilla, pyörällä 25min + suihkussa käynti. Suunnitelmissa kuitenkin muuttaa kauemmaksi, koska emme halua asua kaupungissa. Ei työmatkan pituus haittaa, jos työmatka muuten on mieluinen. En onneksi juuri liiku ruuhka-aikaan, joten vähän pitempi työmatka ei lisää matkustusaikaa kovin paljon. Minusta tunti per suunta on ihan ok.
Jos valinta on työttömyys tai pitkä työmatka, työmatkan pituudella ei juuri ole väliä. Jos voi valita kahdesta työpaikasta paremman, pitää tietysti ottaa huomioon miten viihtyy kyseisessä työssä, millainen palkka on ja miten paljon aikaa kuluu matkoihin.
Sivu:
1
2
3
4
5
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»