Heippa! Eilen rohkenin kokeilla neulomista, ja onnistuhan se! Toista vuotta aikaa kun olen viimeiksi neulonut, neuloin ennen tosi paljon ja ompelinkin omiksi tarpeiksi. Sain sen aivoinfarktin v.2010 ja menetin osan näkökyvystäni. Onhan se kaikki tarkka tekeminen vaikeaa mutta täytyy olla vaan sitkeä eikä luovuttaa. Aloitin eilen helpommasta neuleesta, sukkaa aloin neulomaan. Rohkenen tiedustella onko kukaan neulonut ns.Rikke pipoa, en vaan ole löytänyt suomen kielistä ohjetta siihen, olisin kiinnostunut ohjeesta. Taidanpa laittaa tänään omepeluhuoneen kuntoon, vois vähän kokeilla sitäkin, kankaita on varastossa paljon Ihania käsityö hetkiä kaikille!
Jos löydät mieleisesi ohjeen englanniksi ja kaipaat sen suomentamista, niin laita mulle vaikka linkki yksityisviestinä, niin voin suomentaa sen.
lauantaina, 11. helmikuuta 2012 klo 11:07 akkuli kirjoitti:Jos löydät mieleisesi ohjeen englanniksi ja kaipaat sen suomentamista, niin laita mulle vaikka linkki yksityisviestinä, niin voin suomentaa sen. Mun otti silmään, siis oikeita ruusuja kyllä ansaitsisit tästä! Todella kauniisti luvattu ja tehty! Mulla ainakin into lopahtaa ohjeen lukemiseen, jos on oikein pitkä ohje tehty lontooksi tai ruattiksi. Mutta ihana ihminen olet, jos autat ohjeiden kääntämisessä!