Minuakin kiinnostaisi tietää, että millaisia eväitä kukin on tehnyt edellisessä "jutta-projektissa". En ole aikoihin tehnyt eväitä vaan olen syönyt milloin missäkin kuppilassa ja nyt olisi taas opeteltava eväiden tekoa jotta projekti onnistuisi.Hieman pelottaa, kun tulossa on juhlia..enkä kyllä millään haluaisi olla pelkällä vesilinjalla, kun muut nauttii rapuja ja viiniä. Meneekö projekti ihan pipariksi jos muutamana päivänä repsahtaa...?
Mitä tarkoitatte niillä lisäravinteilla? Kopioin täältä alkukesästä Jutan yhden päivän ruokalistan ja siinä ei puhuttu mitään lisäravinteista. Tosin ihmettelin listaa, aika yksipuoliselta se näytti, paljon raejuustoa ja rahkaa. Sopii tosin minulle, sillä pidän niistä ja yksinkertaista listaa on helppo toteuttaa.Lähden kyllä leikkiin mukaan, mutta yritän kehitellä omat lisät.
Minuakin kiinnostaisi tietää, että millaisia eväitä kukin on tehnyt edellisessä "jutta-projektissa". En ole aikoihin tehnyt eväitä vaan olen syönyt milloin missäkin kuppilassa ja nyt olisi taas opeteltava eväiden tekoa jotta projekti onnistuisi. Hieman pelottaa, kun tulossa on juhlia..enkä kyllä millään haluaisi olla pelkällä vesilinjalla, kun muut nauttii rapuja ja viiniä. Meneekö projekti ihan pipariksi jos muutamana päivänä repsahtaa...?