kyllä mä ainakin itsestäni huomaan että ekoina aurinkoisina päivinä kesällä palan paljon herkemmin, kuin sitten loppukesästä kun iho on jo vähän päivettynyt..
...se että Suomessa ei pala yhtä herkästi syksyllä johtuu kyllä ymmärtääksen lähinnä siitä että alkukesästä auringon säteilyteho on paljon korkeampi kun loppukesästä ja syksyllä.
Mutta kaippa silläkin jotain vaikutusta voi olla kuinka päivettynyt on.
Mun mielestä ruskettunut iho on paljon nätimpi kuin kalkinvalkoinen. Mä en herkästi pala, mutten jaksa koskaan olla auringossa niin kauan, että ruskettuisin kunnolla. Kärsin kuumasta ilmasta, joten melkein käy kateeksi niitä, jotka pystyvät ruskettamaan itsensä kauniin väriseksi. Ruskettukaa rauhassa, kyllä mä katselen ihaillen.
kyllIte oon kyllä onnistunut ainakin polttamaan itseni ulkomailla loman alussa sekä loman lopussa ja myös Suomessa kesällä sekä alku- että lopppukesästä juu, kyllä mäkin onnistun polttamaan itseni vaikka ois jo vähän brunaa alla mulla on toi rasvaaminen todella tärkeää, vaikka vähän jo olis väriä tullutkin jännä, mistäköhän mulla on sellanen uskomus että se "pohjarusketus" auttais pitääpä tutkiskella asiaa.. vai olikohan se niin se uskomus ( ) että väri tarttuu vähän paremmin kun pikkasen jo päivetystä alla..
kyllIte oon kyllä onnistunut ainakin polttamaan itseni ulkomailla loman alussa sekä loman lopussa ja myös Suomessa kesällä sekä alku- että lopppukesästä
perusteluja? siis että miten niin solkusta ei olisi hyötyä tässä tilanteessa?tai että mitä pahaa 2-3 lyhyttä solkkukäyntiä tekee? kyllä mä ainakin itsestäni huomaan että ekoina aurinkoisina päivinä kesällä palan paljon herkemmin, kuin sitten loppukesästä kun iho on jo vähän päivettynyt.. ja toivon todella ettet verranut mua johonki tuksuun, mulla ei ole mitään tavoitteita olla sen näkönen mä nyt jokatapauksessa menen reissuun ja aion nauttia auringosta ja toivon myös ruskettuvani, koska MUN MIELESTÄ se on nätimmän näköstä kun tällänen sokaisevan valkonen/kalpea.