Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Asiakas on aina oikeassa ;)
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Asiakas on aina oikeassa ;)
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
Flikka30
Tulevaisuus on omissa käsissäsi.
tiistaina, 24. tammikuuta 2012 klo 19:33
Jessie, tai sain kuulla samoilta tyypeiltä kestovitsin
"muovipussi sitten auringon laskuun" ja hymyillen "salakuljetetaan" pussia kassan ohi. Tai yksi aloitti ison huutamisen, että "hän kantaa tuola kylällä kaupan ilmaista mainosta ja te kehtaatte siitä rahastaa!!" No ei siinä, saahan sitä ottaa omankin pussin mukaan kotoa, ei ole pakko ilmaismainostaa pussilla kauppaa.
Ja luuleeko ihmiset, että kauppias on niin pönttö, että se ilmaiseksi tavaraa omaksi tappiokseen jakelee? No ei, se puuttuva raha läntätään johonkin tuotteeseen hinnankorotuksena, vaikka penni joka maitopurkkiin, niin eiköhän ne maksamattomat muovipussitkin tule maksettua?
"Älä lupaa suuria tekoja; tee niitä. Älä puhu viisaudesta, ole viisas." Claudius
hmj_
tiistaina, 24. tammikuuta 2012 klo 21:34
Heh, itse oon kans osa-aikatöissä pikaruokalassa ja vähintään kerran joka vuorossa joudun kans käymään yhdenlaista "mukisotaa" jonkun asiakkaan kanssa, kun aina löytyy joku joka ei vaan kertakaikkiaan voi ymmärtää että kyllä, meillä maksaa hanavesi 50 senttiä, ja se johtuu juurikin siitä että ne mukit mihin se vesi tulee maksaa myös meille jotain... Ihan käsittämätöntä että ihmiset jaksaa ruveta pää punasena huutamaan että kyllä nyt veden pitäis ilmaista olla, vaikka niille selittää että se on se muki mikä siinä maksaa ja ilmaseks saa tulla kyllä hakemaan lisää. Ja kun meilläkin noin joka neljäs/viides asiakas ottaa sitä vettä juomaks niin ei todellakaan oo kyse yhdestä mukista silloin tällöin vaan ihan huomattavasta kulusta yrittäjälle...huoh!
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
tiistaina, 24. tammikuuta 2012 klo 21:39
En vaan ole koskaan ymmärtänyt kaupan logiikkaa: ostat 2 euron sukat ja saat muovipussin ilmaiseksi. Ostat 200 euron ruuat ja muovipussi maksaa.
Mulla on ihan oma kauppakassi tai reppu mukana ostoksia varten, joten sinänsä ihan sama mitä ne muovipussit maksavat. Tuota olen vaan aina ihmetellyt.
-20kg/5kk www.karppaus.info
RentoTessu
Suurin viisaus on tieto siitä, ettei tiedä mitään. - Sokrates -
tiistaina, 24. tammikuuta 2012 klo 21:50
^En tiedä kaupasta, mutta sillä grilli-kioskilla, jossa olin töissä, saattoi muovikassin antaa ilmaiseksi, jos grillin puolen ostokset ylittivät tietyn summan. Ruuissa oli sen verran parempi kate, kuin elintarvikekioskin tuotteissa, että saattoi tuolloin antaa pussin kaupanpäällisiksi. Sama koski pahvimukeja juomaa varten.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
Sivun alkuun
Hae keskusteluista