Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Asiakas on aina oikeassa ;)
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Asiakas on aina oikeassa ;)
Sivu:
1
2
3
4
5
6
7
8
>
Chott
tiistaina, 30. elokuuta 2011 klo 13:15
Kiloklubissakin on varmaan paljon porukkaa jotka työskentelevät mitä moninaisimmissa asiakaspalvelutehtävissä.
Aiheelle voisi siis perustaa oman ketjun johon jaetaan kokemuksia tiskin molemmin puolin
Eikun avautumaan niistä uskomattomista, hämmentävistä ja riemastuttavista hetkistä mitä on matkan varrella vastaan tullut!
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
tiistaina, 30. elokuuta 2011 klo 13:41
Tuosta avauksesta muistuikin mieleen
tämä linkki
, jossa olen aikoinaan saanut monet naurut. Viimeisestä käynnistä tuossa linkissä onkin jo vierähtänyt muutama vuosi. Miten nyt muistuikin mieleen.
djs_nanna
maanantaina, 5. syyskuuta 2011 klo 21:06
Työpaikalla tullut lentäväksi lauseeksi, että "
tyytyväinen
asiakas on aina oikeassa!"
MizzLolita
maanantaina, 5. syyskuuta 2011 klo 21:21
Eihän kukaan ole koskaan periaatteessa oikeassa, mutta myyjän velvollisuus on kunnioittaa asiakasta ja antaa sille neuvoja oli sitten oikeassa tai väärässä
kaikki myös riippuu tilanteesta, jos on kyseessä alkoholisoitunut ihminen niin asiakas on silloin "väärässä"
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
maanantaina, 5. syyskuuta 2011 klo 21:24
Itse olen ainakin huomannut, että asiakas hyvin harvoin on oikeassa
Jostain alennuksista tullaan räyhäämään perjantaina, vaikka liike on täynnä kylttejä ja julisteita, joissa lukee tarjouksen olevan voimassa ma-to.. Onhan näitä.
Kirnauskis
Bi-Polar Cooking Practices
maanantaina, 5. syyskuuta 2011 klo 23:18
Asiakas ei tosiaankaan ole aina oikeassa
varsinkaan siinä kohti kun alkaa asiakaspalvelijalle räyhäämään kännipäissään
Chott
tiistaina, 6. syyskuuta 2011 klo 00:14
Sain kerran valituksen koska herätin sammuneen asiakkaan ravintolassa
Olin toiminut väärin ja käyttäytynyt törkeästi, pilasin seurueen illan ja iloisen tuulen tarkastamalla vahvasti päihtyneen asiakkaan kunnon
(joka siis oli sammunut ravintolatilassa)
. Tarjosin mahdollisuutta levätä rauhallisessa hotellihuoneessa
ilmaiseksi
loppuillan, mutta tällä pahoitin kovin asiakkaan mielen (joka oli ärsyyntynyt muista äänekkäistä juhlijoista ja olisi halunnut nukkua rauhassa). Sammuneen asiakkaan miespuoleinen ystävä haukkui minua muille asiakkaille loppuillan, heitä oli kohdeltu väärin ja huonosti koska henkilökunta oli halunnut huolehtia jo aamuyön puolella alkoholia nauttineen henkilön kunnosta ja tarjonnut väsyneelle juhlijalle mahdollisuutta levätä.
RentoTessu
Suurin viisaus on tieto siitä, ettei tiedä mitään. - Sokrates -
tiistaina, 6. syyskuuta 2011 klo 08:33
Monenlaisissa asiakaspalvelutehtävissä olen toiminut, mutta ihan älyttömiä tilanteita ei onneksi ole tullut vastaan. Opiskeluaikana grillikioskilla työskennellessäni tuli kyllä tutuksi nämä aamuyön vitsikkäät , kaljoissaan olevat asiakkaat, joista jokatoinen muisti vitsailla nämä erittäin kuluneet grillivitsit::"Hampurilainen munalla, eiku rahalla!" tai "Laitetaanko kaikki mausteet?" "Jätä vähän muillekin." Hahaahaa!
B75
Operaatio makkaransulatus käyntiin. Kurkista vaatekaappiisi!
tiistaina, 6. syyskuuta 2011 klo 08:44
Asiakas katselee ruokalistaa ja tekee ylimielisen näköisenä tilauksen: "Ottaisin tartar-pihvin kypsänä."
Kerron, mikä on tartar-pihvi... Hän ei todellakaan halunnut paistettua "raakalihapihviä"... että, teki hyvää ensivaikutelman jälkeen...
chocoholic67
tiistaina, 6. syyskuuta 2011 klo 09:03
B75 - ymmärrän. Mäkin olen ollut mukana lounaalla jossa meidän asiakas tilasi tartarpihvin ja palautti sen hirveästi sättien keittiöön kun hullut yrittivät tarjota RAAKAA lihaa. Teki mieli hänelle ehdottaa lastenlistan nauravia nakkeja... Oltiin vähän puun ja kuoren välissä. Ravinteli oli oikeassa ja meidän piti tietenkin pitää meidän asiakasta ihan fiksuna... Melko kiusallinen tilanne oli (pomo kävi jälkikäteen pyytämääs anteeksi...)
Sivu:
1
2
3
4
5
6
7
8
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista