Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> MITEN LÖYSIT KILOKLUBIN?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
MITEN LÖYSIT KILOKLUBIN?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
13
14
15
16
17
18
19
...
24
25
26
27
>
Sissirambo
maanantaina, 26. heinäkuuta 2010 klo 14:36
Aamuteeveessä oli juttua, ikinä en ollut ennen kuullutkaa. heti aloitin täällä. parempi kuin muut mihin olen tutustunut, selkempi ja ennenkaikkea ilmainen!!
Lottery
Uusi päivä - uudet kujeet ;)
maanantaina, 26. heinäkuuta 2010 klo 15:40
Eräällä foorumilla oli laihdutusketju jossa eräs mainitsi ohimennen tästä ja sen ilmaisuudesta ja niin päädyin katteleen millanen tämä on. Olen itse kertonut tästä jo useemmallekkin kaverille jotka tuskailevat kilojensa kanssa TAI ovat kiinnostuneita mun yhtäkkiä alkaneeseen proteeinia proteiinia proteiinia -huumasta
Omenainen54
Vyötärö takaisin
maanantaina, 26. heinäkuuta 2010 klo 15:46
Osallistuin kuntoremonttiin, ja kun jatkotapaamisen jälkeen valitimme, että miten nyt voisi seurata kilojen pudotusta ja kunnon kohenemista, niin ohjaaja suositteli kaikille kiloklubia.
immum
maanantaina, 26. heinäkuuta 2010 klo 18:06
Ihan tänä aamuna ykkösen aamuTV:n kautta. Kaiken hyvän lisäksi vielä ilmainen. Olen selkäsairas ja todella lihava. Pyöräily onnistuu mutta kvely on tosi vaikeaa. Eläkettä odottelen?
Omenaunelma
Aloitus 7.1.2010: BMI 24,7
maanantaina, 26. heinäkuuta 2010 klo 22:13
Hevostalli.net -keskustelupalstalla oli joku laihdutusketju josta tän bongasin viime syksynä. Ja sille tielle jäin.
kooho
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 00:29
hesarin selailulla
Homssi
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 01:10
Olin jo aiemmin (jo silloin, kun tämä oli maksullinen) kuullut tästä, mutta nyt vasta eräällä keskustelupalstalla olleet hyvät kokemukset aktivoivat minut liittymään.
Kinsey
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 10:57
Olen näköjään rekisteröitynyt Kiloklubiin syksyllä -08. Tutustuin Kiloklubiin ennen kuin se muuttui maksulliseksi ja tykkäsin, sitten olin pois, ja Verkkoklinikan laihdutuskeskusteluissa kuulin, että KK oli muuttunut jälleen maksuttomaksi. Välillä olin kokeillut Keventäjiä enkä tykännyt siitä niin paljon.
Olin myös lukenut Katri Mannisen & co:n laihdutuskirjoja ja kun "& co" löytyi täältä, tuntui tutulta paikalta. Eli sitä ihan ensimmäistä kertaa en muista, mistä tiedon sain, ehkä nimenomaan tuolta Verkkikseltä sekin tieto sitten tuli.
Olin myös käyttänyt paikkareiden romppua aikaisemmin, joten ruokien merkkailu oli tuttua, mutta tämä "oikeaan ohjaava" merkitsemistapa on kyllä huimasti parempi, vaikkei itse voikaan ruoka-aineita lisätä.
Aloituspaino ja -BMI 76 ja 29,3 (12.7.10) - tavoite 60 kg
nonote
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voi silloin multaa kaivaa, ja huolet hukuttaa.
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 11:04
Opiskelukaveri vinkkasi ensimmäisen kerran vuonna 2006, sillon rekisteröidyin, mutta en jaksanut/ehtinyt/saanut itseäni niskasta kiinni tehdäkseni varsinaisesti mitään. Unohdin koko homman aina tämän vuoden huhtikuuhun, kun yksi kaveri mainitsi tästä, ja kun palasin tänne sivuille niin muistin että ainiin, mullahan täällä jo tunnukset onkin
Nyt sitten paremmalla ajalla ja motivaatiolla toistaiseksi -10kg 12 viikossa.
Chisse
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 13:01
Löysin sivut sattumalta selatessani nettiä tämän vuoden tammikuussa. Liityin heti ja innostuin ja tänä aikana painoni on pudonnut noin -10 kg, nyt tosin kesän aikana junnaa paikallaan tai hieman noussut ja on löllö olo...:/
Ehdottomasti aion jatkaa!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
13
14
15
16