Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> MITEN LÖYSIT KILOKLUBIN?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
MITEN LÖYSIT KILOKLUBIN?
Sivu:
1
2
3
4
...
24
25
26
27
>
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
lauantaina, 26. tammikuuta 2008 klo 19:42
Taas uutta kyselyä kehiin, yhden keskustelunpätkän innoittamana. Kerrohan, miten löysit tiesi tänne?
Itse löysin aivan sattumalta. Olin siihen aikaan painonvartijoiden ohjelmalla ja eräänä viikonlopun iltana, en muista oliko pe vai la, luin iltamyöhällä netistä iltasanomia. Siellä oli kutsuva keltainen kiloklubin logo. Ajattelin, että luenpa tuonkin. Luin ja vakuutuin. Luin ja innostuin. Aprillin aattona se oli kuitenkin silloin v. 2006.
Ajattelin, että tuo lukemani oli niin vakuuttavaa juttua, ettei se voi olla aprillipilaa, vaikka vuorokauden vaihtumisessa aprillin puolelle oli enää tunnin verran. Olin niin vakuuttunut, että kerralla maksoi vuoden jäsenyyden. Tiesin, että elämänmuutos ottaa aikaa.
Koko se juttu oli juuri sitä mitä olin aina etsinyt. Alkuvaiheessa ohjelma oli hidas, todellakin. En kuitenkaan missään vaiheessa lopulllisesti kypsynyt hitauteen, koska jotenkin tiesin, että tämä oli juuri sitä mitä etsin. Keidas painonvartijalle. Kaikki se mitä silloin luin, kuullosti niin arkiselta, niin loogiselta, niin helpolta. Ei enää kilotaistoa vaan elämänmuutosta. Sen yhden kerran klikkasin sitä logoa ja sille tielle jäin.
Taisin silloin innostuksissani kertoa tuosta löydöstäni myös muille pv-tutuilleni ja niitäpä näyttää edelleen täällä olevan.
Kertokaahan muutkin löydöstänne. Uteliaana taas olen
Macce
Ei kaikkea kannata ottaa aina niin vakavasti
lauantaina, 26. tammikuuta 2008 klo 19:46
Tän osa jo tietääkin.
Eli yks ystäväiseni vinkkas Kiloklubista ja mie uteliaana heti huhtikuun alussa 2006 tänne kirjauduin. Ja tänne oon jäänyt kiinni enkä luovu...
Painonvartijat -tausta on pitkä ja moni kiloinen mutta siitä en enää paljoa mainitse..
Norma
Kilot pois
lauantaina, 26. tammikuuta 2008 klo 19:48
Hyvä Terveys -lehden kautta
rosmariin
päivä,päivältä kevyempi
lauantaina, 26. tammikuuta 2008 klo 19:50
Minä löysin kiloklubin kun etsin laidutus juttuja netistä,olin kait sen kolme kk Keventäjissä,ilman tulosta,ja en viitsinyt sit enään siellä jatkaa,kuitenkin jostain piti saada apua ja tukea,sit löysin tämän ja slloin oli se kahdenviikon ilmaiskokeilu,ei kun ilmottauduin ja tuloksia alkoi tulla,tosin olen sahaillut viimevuoden painoni kans mutta hyvä kun tä löytyi! kyllä motivaationi on noussut ja paino laskenut!
Katruska
lauantaina, 26. tammikuuta 2008 klo 19:59
Se tais Sohvi olla, joka tästä Kiloklubista mulle vinkkas silloin tuolla toisaalla.. Pakko oli minunkin tulla lukemaan, että mistä on kysymys ja suurin piirtein yhtä kauan olen täällä Kiloklubissa ollutkin kuin Sohvi-ystäväin=)
Neppunen
"Tekosi kantavat iäisyyteen"
lauantaina, 26. tammikuuta 2008 klo 20:56
Minä löysin itseni tänne myös Iltasanomien mainoksen kautta. Eipä siinä montaa päivää tarvinnut miettiä, kun jo ostin 3 kk paketin ja täällä ollaan. Välillä olen ollut ihan vaan maksumiehenä, välillä taas ohjelmaa täyttäen.
Itsellä myös painonvartijoissa pudotettuna kahtena eri kertana 30 kg painoa ja siinä vaiheessa, kun piti ruveta tasapainoilemaan 20 pisteellä, ei enää elämä ollutkaan kovin ruusuilla tanssimista. Täällä taitaa tuo tavoitepainon saavuttaminen kuitenkin olla se toissijainen juttu, täällä ainakin minä opettelen kunnon elämäntapoja ruokailuineen, liikuntoineen ja sallimuksineen
sanny
sunnuntaina, 27. tammikuuta 2008 klo 12:48
Hyvä Terveys -lehden kautta minäkin tänne löysin, oli kiva yllätys lehteä lukiessa, kun Kiloklubista tai vastaavista netissä toimivista olin kuullut ja haaveillutkin
Aurora
Karppina on kevyempää
sunnuntaina, 27. tammikuuta 2008 klo 13:50
Mun täytyy kerrankin antaa kiitos lehtimyyjälle, joka puhelimassa suostutteli mut tilaamaan lehden. Kun häneltä kuulin tästä verkkopalvelusta (ja Patrikin ja Eijan nimet), niin ajattelin testata vielä tämänkin (kuten monella, Painonvartijat tausta takana, enää ei sitten muistella vanhoja...). Hyvä niin! Olen tyytyväinen, tämä on juuri minulle tehty (nettiriippuvainen ja aina koneella...)
Kerrankin hyvä syy olla oikeasti koneella, mieskään ei hätistä tästä mua pois...
Milla-Riikka
" Viimeinen kortti ei ole vielä pelattu "
sunnuntaina, 27. tammikuuta 2008 klo 14:04
lauantaina, 26. tammikuuta 2008 klo 19:48
Norma kirjoitti
:
Hyvä Terveys -lehden kautta
Sama juttu. Heti aluksi en päässyt, kn oli jotain häikkää ja sitt unohdinkin hetkeksi koko asian, kunnes viikko sitten muistin, että hei minunhan piti liittyä sinne Kiloklubiin ja niin rekisteröidyin ja nyt on viikko takana ja into on kova. Mielestäni tämä on todella avartavaa, vaikka olenkin luullut, että jotain jo tietäisinkin kaloreista.
Elwiira2
eteenpäin sano mummo...
sunnuntaina, 27. tammikuuta 2008 klo 14:19
Minä myös HyväTerveys lehden kautta tänne tulin.
Alku ainakin tuntuu tosi mahtavalle, jopa helpolle (nää merkkailut) ainakin Keventäjiin verrattuna, jossa kait 6 kk olin, ilman tulosta
Sivu:
1
2
3
4
...
24
25
26
27
>
Sivun alkuun