Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
171
172
173
174
175
176
177
...
253
254
255
256
>
Nimue
perjantaina, 10. syyskuuta 2010 klo 15:13
Oonkohan aiemminkin esittäytynyt mutta ei se haittaa, esittäydyn uudestaan. On siitä aikaa kun täällä näyttäydyin viimeksi.
Olen Nimue, hiukan päälle 30. Olen himoliikkuja ja tähän pisteeksi iin päälle, olen huono syömään.
Olen kiloklubissa sen takia, että oppisin syömään oikein, vähän kerrallaan ja saamaan ravintoaineita jotta lihakset kasvaisivat.
Synteihini kuuluu kaikenlaiset hiilariset pommit joita surutta vedin naamaani kunnes kaikenlaiset mahavaivat ja sokeritasapainon heittely, sekä pyörtyminen ja verenpaineen heittelyt saivat minut tajuamaan että tällä menolla teen itseni vakavasti sairaaksi.
Ravintoterapeutin avulla tajusin, että söin pelkkää hiilistä päivät pitkät, en saanut rasvaa, proteiinia, kuituja ja kasviksia.
Hulluinta oli että itse uskoin syöväni terveellisesti ja hyvin.
Hauska tavata
MiauZ
perjantaina, 10. syyskuuta 2010 klo 20:28
Hellureih!
Olen yhden 3-vuotiaan lapsen äiti ja ois kiva jos löytyis muitaki jotka haluavat päästä normaalipainoonsa, ite olen 172cm pitkä ja tavoitteeni on se 65kg, -15kg pitäis siis saaha pois.
Ois mukava jos täält löytys pien tukijoukko tai ees yks immeinen tueks, mulla niin kauan aikaa ku olen ollut ihan normaalipainonen aina ollu ylipainoa.
pulla79
lauantaina, 11. syyskuuta 2010 klo 18:30
Minäkin pitkästä aikaa aloittelin. tod ylipainonoinen eskarilaisen äiti
Tarzu-71
sunnuntaina, 12. syyskuuta 2010 klo 11:01
Olen 39-v nainen Hyvinkäältä.
Haluan olla kevyempi ja joku päivä myös aion olla!!
Liikunta ja hyvät ruokailutottumukset hukassa, mutta eiköhän ne vielä löydä minut ja minä ne
Pidän liikunnasta, tosin yksin on nyt ollut motivaatio kadoksissa.
Ajattelin ottaa itsestäni niskasta kiinni ja ravistella kunnolla.
Normisti olen ollut 10 kg kevyempi mutta ilmeisesti jonkin sortin stressiä liikkeellä koska musta on tullut sellainen pupeltaja..
Mutta tsemppiä kaikille! Kyllä tää tästä
Araminta
sunnuntaina, 12. syyskuuta 2010 klo 14:51
Olen 38-vuotias kahden lapsen äiti. Työssäkäynnin, kodinhoidon ja lasten harrastusten välillä oma itse on joskus kadioksissa eikä jaksa huolehtia itsestä.
Tavoitteena 20kg pudotus 83kg:sta 63kg:een, jolloin bmi olisi 24,8.
Olen nyt merkkaillut tänne syömisiäni ja liikuntani noin kuukauden ajan ja tulosta on syntynyt jo 4,4kg verran.
Tämä siis TOIMII!
viinit pois
sunnuntaina, 12. syyskuuta 2010 klo 15:16
On oltava tosi tiukkana ,jos aikoo jotain saavuttaa.Malttia myös tarvitaan , sillä kauas on pitkä matka. Mulla se tarkottaa -20 kg
ewu
Jouluksi kevyempi
sunnuntaina, 12. syyskuuta 2010 klo 15:59
Olen vähän päälle 50-v nainen. Ja olen jo pitkään halunnut olla kevyempi, mutta kuvitellut sen minulle mahdottomaksi. Miehen kaveri pudotti painoaan ja mainosti tätä foorumia. Ajattelin, että jospa se onnistuisi minullakin.
Kuntoutusjutussa tapasin kaverin, jonka kanssa sitouduin jouluun mennessä -5kg pudotukseen. Sen nyt luulisi onnistuvan, mutta mistä alkaisin....
Tämä ohjelmakin tuntuu vähän oudolta, mutta pitää ottaa aikaa ja koittaa tutustua. En oikein ymmärrä, mitä muuttaisin/keventäisin ruokavaliostani. Varmaan jotain pikkufiksailua on mahdollista tehdä, mutta putoaako sillä mitään
No, jostain on aloitettava 170 cm:lle 96 kg on vain liikaa.
Jostain pitää aloittaa
Rakastan jokaista kiloa, jonka saan pudotettua!
marimintti
maanantaina, 13. syyskuuta 2010 klo 11:35
Täällä 35-v perheenäiti pohjanmaalta. Pudotin kiloklubin avulla pari vuotta sitten 12 kiloa (97->85), joista viisi on hiipinyt takaisin! Pituuteni on 168 cm ja tämänhetkinen paino 90. Tyttäreni kanssa haaveillaan omista hevosista, ja sain kuningasidean, tarvitsemme vain yhden hevosen, kunhan minä vain olisin edes 10 kiloa kevyempi. Muutoin tarvitsisimme kaksi, pienemmän tyttärelle ja isomman minulle. Niin paljon säästöä rahassa ja ajassa tuossa tulisi ja lisäksi hyvää mieltä peilin edessä ja vaikka mitä, että päätin taas avata päivittäin tämän sivuston ja käyttää hyväksi kaikki vinkit ja niksit. Onnistuin aiemminkin, joten miksi en nytkin!
Tämä syksy on myös minun paras vuodenaika. On niin ihanaa käydä lenkillä, metsässä, soutelemassa, pyöräilemässä, kun ei ole liian kuuma, ei enää hyttysiä eikä kesän grillihoukutuksia. Syksyllä herään eloon, joten ajallisestikin uusi elämäntapamuutos on paras aika.
Omaa hevosta ja kapeampaa uumaa odotellessa...
S.K
maanantaina, 13. syyskuuta 2010 klo 23:14
Olen 28v nainen etelä-hämeestä. En tiedä mitä olen pahimmillaan painanut mutta lukeman 86kg muistan kyllä. Rupesin lihoamaan vuoden 2004 jälkeen saatuani lapsen ja sairastuessani synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Masennuslääkkeiden syönnin lopetin 1.8.2010 yhden epäonnistuneen lopetusyrityksen jälkeen.
Nyt painan 69-72kg ja tässä painossa olen juminut ainakin yli vuoden päivät. Suurin ongelmani on roikkuva ruma maha ja se haluaisin liikkua enemmän mutta yksin ei huvita.
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 14. syyskuuta 2010 klo 20:50 muokkaaja: S.K »
Euroopan Keuhko
Klubiemäntä
tiistaina, 14. syyskuuta 2010 klo 07:54
Hei kaikki, muistutan jälleen, että tämä ketju on tarkoitettu vain esittäytymisviesteille, muut viestit voidaan poistaa ilman edelläkäyvää varoitusta. Jatkokeskustelut voi käydä esim. päiväkirjoissa, tsemppiketjuissa tai yksityisviesteillä.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
171
172
173
174
175