Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
165
166
167
168
169
170
171
...
253
254
255
256
>
Outinen
perjantaina, 6. elokuuta 2010 klo 17:00
Täällä kirjoittelee 21-vuotias opiskelijatyttö, aloitin Kiloklubin heinäkuussa mutta epäsäännöllisten menojen takia vasta nyt kunnolla eksyin foorumille.
Nuorempana paino pysyi kunnossa sitä kummempaa ajattelematta: juoksin lentopallotreeneissä, partiossa, yms. Taisi mennä paljon energiaa pituuskasvuunkin, loppumitoiksi jäi 180cm. Jotenkin näin pitkä ihminen tuntee itsensä helposti liian isoksi tähän maailmaan, vaikka BMI ei paljon yli 25 menisikään.
Opiskelun alettua ja varsinkin keväisen vaihto-opiskelun aikana meno vaan jotenkin plösähti. Paino korkeimmillaan ollut 87kg, tavoitteena saada vaikkapa tuonne 75kg:n paikkeille. Ehkä sitten vaatteitakin löytyy helpommin, en tykkää ostaa "Big Girls"-sarjojen vaatteita, ne tuntuvat jotenkin osoittelevilta. Nuorempana angstasin paljonkin siitä, miten en voi olla pieni ja söpö. Mutta voinpahan ainakin ennemmin olla pitkä kuin iso!
Tavoitteena myös kunnon ja itsekunnon kohottaminen.
Omaa jännyyttä elämään ja kuntoiluun tuo myös I tyypin diabetes, ollut kuvioissa 7-vuotiaasta asti. Olen huomannut, että ruokapäiväkirjan pito auttaa tarkkuuteen ruokainsuliinien määrän arvioinnissa, hyvä juttu sekin.
toivoton jojo
perjantaina, 6. elokuuta 2010 klo 19:21
Moi!
Olen 43v kahden kouluikäisen lapsen äiti, perheeseen kuuluu puolison lisäksi vuoden vanha koiruus. Kiloja on kertynyt parikymppisestä lähtien (jolloin painoin 55-57kg) vuosien varrella pikkuhiljaa, raskauksien myötä ja muutenkin. Laihdutellutkin olen aikaisemmin painonvartijoiden mukaan useamman kerran ja saanut kaikki korkojen kanssa takaisin
Nyt tuli totaalinen stoppi, kun loman päätyttyä puntari näytti lahjomattomasti 99kg ja kun pituutta on 165cm, niin huimastihan siinä on läskiä luiden päällä
. Opettelen uutta elämäntapaa ja laitan koko perheen ruokavalion samalla remonttiin; vaikkakin paljon hyvää on jo olemassakin, niin petrattavaa löytyy
. Olen tämän viikon opetellut terveellistä ruokavaliota täällä kiloklubilla, tavoitteena on löytää ajan myötä kadonnut peiliä ja kameraa pelkäämätön itseni. Painotavoitteena olisi saavuttaa 65kg aluksi, aika näyttää, riittääkö se sitten. Tässä kropassa en ole viihtynyt, tervetuloa muodonmuutos ja terveellinen elämä
yömyyrä
lauantaina, 7. elokuuta 2010 klo 14:59
Aloitetaanpa täältä, lyhykäisesti..
Oon 25-vuotias nainen, jonka ajatuksena on saada erityisesti vatsapömppä, takamus ja reidet piukempaan kuntoon. Oon vain muutaman kilon ylipainon puolella (166cm, 69 kg) mutta ideana onkin tiputtaa kiloja vain se muutama (->65 kg) ja näyttää mahdollisimman samalta kuin muutama vuosi sitten, kun olin tiukemmassa kunnossa ja kohtuu tyytyväinen kroppaani
Pömppä on ollut aina mukanani, samoin kuin isot reidet, mutta viime vuosien plösöily, siiderin lipittäminen ja kulinarismin harrastaminen on tuonut kroppaan turhan paljon muhkuroita. Oonhan mä niitä yrittänyt karistaa just ravinnolla ja liikunnalla, mutta ei vaan tunnu tipahtelevan. Toivon että tälläsestä jokapäiväsestä monitoroinnista olis jotain hyötyä siinä mielessä. (Toivon myös, ettei mielenkiinto lopahda kesken tavoitteen
)
Yleisesti itsestäni.. Opiskelin muutaman vuoden yliopistossa, jätin sen kesken ja viimeset pari vuotta oon ollut osa-aikatöissä toimistopuuhissa. Nyt lähdin opiskelemaan itelleni ammattia ja muutin koulun (ja poikaystävän) perässä toiseen kaupunkiin, ja oon kovin innoissani kaikesta tästä uudesta. Harkitsen kissan hankintaa, mutta aion ensin vähän totutella elämäntilanteeseeni ennen kuin otan toista eläväistä vastuulleni. Poikaystävän kanssa ollaan oltu vajaat 3 vuotta yhdessä, mutta rationaalisia kun ollaan niin ei muutettu ainakaan vielä saman katon alle.
Tykkään fillaroinnista hyötyliikuntamuotona tosi paljon, ja kävelylenkkejä teen aina kun sille päälle satun, varsinkin metsäpoluilla käynti on kivaa. Siihen liikunnat sitten jääkin, mutta haaveilen että sitten kun on rahatilanne tasoittunut muuton jäljiltä, voisin käydä joissain järjestetyillä liikuntatunneilla, esim niska-hartiajumpissa, afrotanssissa jne.
bornia75
sunnuntaina, 8. elokuuta 2010 klo 17:43
Heippa!!
Päätin liittyä kanssa kiloklubiin että saisin kilojani pois ja pääsisin parempaan elämän alkuun syömisien kanssa!
Olen 35v tamperelainen nainen ja olen itsekseni tässä 10kg tiputtanu mutta tuntuu ettei enempää saa jos ei ala jotain muutakin muutosta tekemään.
Liikkunu olen koko ikäni mutta nyt siihenkin tuli mielenkiintoisten lajien lopettamisen myötä ongelma ja sit kun ei yksin kiinnosta liikkua ja vielä ranne vaikeuttaa niiden harrastusten parissa olemisen mitä haluan tehdä.
Olisi kiva saada tätä kautta sekä siihen että syömiseen ja himoihin muutoksia!!!
Painoni taitaa tällä hetkellä olla 74kg paikkeilla mutta tuosta toivoisin melkein 20kg vielä pois että pääsisin edes siihen missä olen ollutkin.. 58kg kun saan rikki niin tyytyväinen olen ja siihen tuntuu olevan vielä työntäyteinen matka taivallettavana!!!
Onnea ja kärsivällisyyttää kaikille ja hyvää syksyn alkua!!!
Kkatinka
sunnuntaina, 8. elokuuta 2010 klo 19:59
Olen 19-vuotias nainen, joka tahtoo eroon reisistään, vatsastaan, kaksoisleuastaan ja paksusta kaulastaan
En ole virallisesti ylipainoinen (168 cm, 62 kg), mutta inhoan löllyvää kroppaani.
Olen tällä hetkellä äitiyslomalla (Tinolla on ikää reilu kuukausi) ja parturikampaajan opinnot jatkuvat syksyllä 2011. Omistan 2-vuotiaan valkoisen länsiylämaanterrieri Bellan ja poikaystävän, jonka kanssa olen ollut yhdessä vuoden ja 10 kk.
Ratsastelen, kävelen vaunujen kanssa ja pyöräilen. Lattaritanssin aloitan taas kunhan synnytyksestä toivun ja lääkäriltä tulee lupa. Vauvauintia olen harkinnut uutena harrastusmuotona.
takkutukkainen
sunnuntaina, 8. elokuuta 2010 klo 22:08
Heippa!
26v sinkkuneiti Pohjanmaalta.
painoa oli vuoden alussa 98kg, mutta olen saanut sitä jo laskemaan n. 75 kiloon. Merkitsin silti painoni tänään 98kiloksi, ja merkitsen viikon päästä vaa'an nykyisen lukeman, jotta saan ihastella jo valmiiksi pudotettua kilomäärääni
Olen työtön, joten työ ei ainakaan ruhoani rasita. Hyötyliikuntaa harrastan, eli kävellen kuljen matkani. Käyn myös pari kertaa viikossa salilla erilaisissa jumpissa.
Hiirakko
tiistaina, 10. elokuuta 2010 klo 09:20
Hei! Olen 21-vuotias nuori nainen, joka on lähes koko elämänsä kärsinyt ylipainosta. Aloitin vasta, mutta olen jo nyt koukussa tähän - aivan kuin pelaisi tietokonepeliä ja on kova pyrkimys saada kaikki pallukat vihreiksi, sekä liikunnan, että ruokajuttujen puolella
Enne kiloklubia laiduin 2 vuodessa 30 kiloa, nyt olisi vielä 20 kiloa ihannepainoon. Tämän kanssa tulee varmasti onnistuttua. Koiratkin nauttivat, kun kävelylenkit pitenevät 20 minuutista tuntiin
Peri86
tiistaina, 10. elokuuta 2010 klo 09:35
Hei!
Olen helsingissä asuva 24v äiti jolla on ihana prinsessa, tällä hetkellä olen hoitovapaalla. Tarkoituksena olisi pudottaa painoa joka kertyi raskauden aikana. Paino vaikuttaa pahasti omaan itsetuntoon.
Olen pitkään aikaan miettiny jotain laihdutusvinkkejä mutta aloittaminen on aina vaikeaa. Sattumoisin löysin tämän klubin ja innostuin totaalisesti. Toivottavasti onnistun.
Valkyyria
tiistaina, 10. elokuuta 2010 klo 11:49
Moi!
Minä olen 34 v nainen Pirkanmaalta ja terveelliset elämäntavat pitäisi saada taas haltuun. Herkkuja on tullut mässytettyä kiireen ja stressin varjossa viimeisen vuoden aikana melko holtittomasti. Samalla on kuntoliikkuminen jäänyt olemattomaksi ja siten paino on noussut yli 10 kg. Kokonaisuudessaan minulla on ylipainoa n. 20 kg.
Pullatar
tiistaina, 10. elokuuta 2010 klo 13:16
hei! Olen 26-vuotias juuri yliopistosta valmistunut neitonen. Kuuden opiskeluvuoden aikana on tullut hiljalleen lihottua yli 15kg ja nyt olen ylittänyt ylipainon rajan, joten on aika tarttua toimeen! Painoa on nyt 74kg ja pituus 168cm, tavoitteena on päästä ainakin 64 kg alle, mielellään jopa alle 60 kg:n, jos tämä laihduttaminen lähtee kunnolla käyntiin. Lukioiästä alkaen olen voivotellut kertyviä kiloja ja koittanut aina silloin tällöin "katsella syömisiäni", mutta koskaan en ole onnistunut pudottamaan painoani merkittävästi. Ennen en siitä niin huolehtinut, koska olin normaalipainon rajoissa, mutta nyt toivon, että motivaatiota on enemmän.
Minulla on huonossa hoidossa oleva astma, joka haittaa liikkumista, enkä muutenkaan koe kauheasti iloa liikunnasta. Kuntosaleilla en viihdy ollenkaan, aerobiciä ja kuntojumppia olen joskus harrastanut, mutta yleensä olen huono lähtemään saleille. Astangajoogaa harrastin joskus nuorempana pari vuotta, mutta sekin tuntui vähän yksitoikkoiselta. Pyöräilen kesällä ja syksyllä töihin ja muuallekin, useimmiten vähintään tunnin päivässä, mutta talvella liikkuminen on ollut vähäistä. Zumban aloittamista olen tässä harkinnut, koska olen kuullut, että se on hauskaa.
Suurin haaste tässä laihdutusprojektissa taitaa minulle olla tärkkelys- ja rasvapitoisten suolaisten herkkujen välttäminen, koska himoitsen usein sipsejä ja ranskalaisia, pizzaa, pasteijoita sekä rasvaisia juustoja. Makeisia ja jäätelöä en sen sijaan juuri syö muutenkaan. Toinen tärkeä muutos on kohtuullistaa ateriakokoja, koska olen tottunut syömään valtavia määriä tavallista ruokaa lounaalla ja päivällisellä ja jättänyt muut ateriat syömättä. Nyt koitan syödä 5-6 ateriaa päivässä ja järkeviä määriä kerralla. Olen allerginen kaikille tuoreille hedelmille, joten terveelliste välipalojen keksiminen on tosin vähän hankalaa.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
165
166
167
168
169