Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
UUSI KILOKLUBILAINEN? Esittäydy täällä!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
164
165
166
167
168
169
170
...
253
254
255
256
>
Kung Fu Panda
sunnuntaina, 1. elokuuta 2010 klo 12:19
Moikka!
31-vuotias, 3:n lapsen äiti, joista yksi vastasyntynyt. Painonpudotus on ollut todella pitkään mukana elämässä, siinä kuitenkaan lopullisesti onnistumatta. Paino noussut lähinnä lasten odotusaikana.
35 kg olisi tavoite ja mahdollisesti 20kg ennen joulua! Pakko sanoa, että tahtoa löytyy, mutta valehtelisin jos väittäisin, ettei tämä jännittäisi
Tsemppiä meille kaikille!
Nana-25kg
sunnuntaina, 1. elokuuta 2010 klo 13:13
Hei,
olen 38 vuoden iän saavuttanut (ikuinenko ) painon pudottaja. Koko olemassaolo aikani muistasin, että ylipainoa on aina ollut ja aina vaan reippaammin. Kahden lasten syntymän jälkeen noin 30 kg. Eli pituutta on 170 cm ja sitä painoa tällä hetkellä 112 kg. Koko kevään tarkkailin syömistäni, kävin kuntosalilla 2 x viikossa ja vesijumpassa 1 x viikossa. No, painoa lähti noin 5 kg, mutta kesällä ne tuli takasin, kun annoin itselleni luvan olla kesän rennosti. Muutoinkin tuo tahti tuntui hiukan vaatamattomalta.
Nyt sitten aloitetaan taas samoista ja oilisi ihan aikusten oikeasti ihanaa saada vaatteita ostettua normaalikokoisina, ei siltä XL puolelta kaupoista. Tällä hetkellä tuo yläosa kropasta on noin 44-46 ja alaosa 50.
Ensi viikolla olenkin menossa ohjatulle kuntosalin laadinta tunneille. Olen pitkään kuntosalilla käynyt, mutta koskaan ei ole kukaan kommentoinut onkohan ohjelma järkevä. (Vaikka uskon kyllä, että oikeilla jäljillää ollaan). No, ainakin lisä motivointia. Tarkoitus on, että liikun enemmän kun keväällä. En tiedä, onko asialla vaikutusta, mutta minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Siis aineenvaihdunta hidasta. Joskus joku lääkäri on maininnut, että kyllä juu laihduttaa voi, mutta se on vain normaalia hitaampaa. No, ihan kuin se normaali vauhti ei olisi tarpeeksi vaikeaa...
Tsemppiä kaikille ja tsemppiä mulle, sitä varmaan tarvitaan jossain vaiheessa pimeää syksyä!
Ippu79
sunnuntaina, 1. elokuuta 2010 klo 17:18
Heippa vaan.
Täällä on yksi kolmen lapsen (11kk, 4v. ja 6v.) äiti. Nyt on tarkoitus ottaa itseään niskasta kiinni ja saada sellaiset 12 kiloo vex. Katotaan miten onnistun, halu on ainakin kova
Ja tsemiä kaikille muillekin
Lillukka76
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin!
maanantaina, 2. elokuuta 2010 klo 09:48
No hei kaikille!
Olen 34-vuotias lapseton toimistotyöläinen. Olen laihduttanut suuren osan elämääni, mutta kilot ovat tulleet aina takaisin korkojen kera. Tällää hetkellä 162-senttinen varteni painaa huimat 114 kiloa
!!! Tavoitteena on painaa joskus 75 kiloa. Siinäpä sitä on urakkaa kerrakseen, mutta positiivisella mielin aloitetaan
sangviinikko
maanantaina, 2. elokuuta 2010 klo 16:18
Esittäydyn minäkin, vaikka kirjautunutkin olen jo 2009. Huonolla menestyksellä tosin. Nyt tosi kyseessä ja painonpudotus pakkorako. Yli 30 kiloa kertynyttä ylipainoa, pienet lapset ja töissäkäynti vievät veronsa. Nyt ajattelen kuitenkin itseäni ja aloitan uuden elämän. Tsempataan toisiamme foorumilla!
inuar
maanantaina, 2. elokuuta 2010 klo 23:21
Hei! minäkin aloitin täällä äskettäin. Siirryin keventäjistä pois kun on niin kallista. mukava laittaa syömiset ylös ja muuta. putos viis kiloa siellä. vielä pitäs kymppi saada pois tai ainakin.
inuar
tuiretellervo
tiistaina, 3. elokuuta 2010 klo 12:55
Heippa!
Yritystä ja erehdystä koko elämä - laihduttamisen tiimoilta. Jälleen kerran painon pudotus tavoitteena. Ikää minulla on 45 vuotta, pituutta 170 cm ja painoa 96kg. Tavoitteena olisi saada 25kg pudotettua. Jospa sitä ensi kesänä bikinikuvat eivät itseä ahdistaisi niin paljon kun tänä kesänä. Ja kun mieli voi hyvin, muutkin vaivat helpottuvat. Jo oman terveyteni vuoksi pitäisi saada paino halllintaan.
Tsemppiä tarvittaisiin...
ancillae
Ei vähällä vaivalla, vaan suurella tahdolla.
tiistaina, 3. elokuuta 2010 klo 13:08
Moi kaikille!
Olen 25-vuotias nainen ja elänyt kipsi jalassa pian kuusi viikkoa. Tämähän tarkoittaa sitä, että ensimmäiset kolme viikkoa piti vielä makoilla jalka ylhäällä päivät pitkät. Viimeiset kaksi viikkoa olen saanut edes hieman astua jalalle. Noh, tänään kävin sitten vaa'assa ekaa kertaa varmaan 7 viikkoon. Olen tämän tässä ajassa lihonnut 4kiloa. Vähän reilussa kuukaudessa!!!!
Nyt on siis aika alkaa tehdä jotain tämän ruhon eteen. Olen kolme vuotta "yrittänyt" laihduttaa viimeistä 10 kiloa. Kolmisen vuotta sitten pudotin noin 20 kiloa ja 10 jäi vielä pudottamatta. Nyt olen täynnä turhautumista tähän liikkumattomuuteen ja raskaaseen oloon. Voihh, muistan kuinka ihanalta se painonpudotus viimeksikin tuntui, se hyvä ja kevyt olo.. Siihen tähtään tälläkin kertaa.
Torstaina menen lääkäriin ja kuvauttamaan tuon koipeni, toivon kovasti että kipsi otetaan pois lopullisesti. Tiedän, ettei jalka suinkaan toimi heti kuten ennen.. Mutta ainakin voin sen kanssa alkaa pikkuhiljaa taas liikkua. Pyöräilyllä aion aloittaa, se ei käy niin rankasti tuon nilkan päälle. Kuntopyörällä sentään voin polkea vähän kipsi jalassakin. Se olkoon tämän päivän ohjelma.
Uskon ja toivon, että täältä klubista saan tarvitsemaani tukea ja neuvoja tulevaan painonpudotukseen. On mukava lueskella muiden samojen juttujen kanssa painiskelevien ihmisten kirjoituksia ja tuskailuita, tietysti myös tarinoita onnistumisesta. Nyt kohti meidän kotikuntosalia ja kuntopyörää
K*C
tiistaina, 3. elokuuta 2010 klo 13:23
No niin, otetaanpa sitten härkää sarvista ja esittäydytään.
Eli, olen 27 -vuotias päätetyöläinen ja edessä olisi elintapojen muutosta ja painonpudotusta.
Minulla ei nuorena ollut minkäänlaisia ongelmia painoni kanssa. Olen aina ollut pitkä ja hoikka. Kunnes sitten se 22 vuotta tuli täyteen, ja yhtäkkiä ei voinutkaan syödä "ihan mitä vain". Tai siis kuvittelin, että yhä voi... ja tässä nyt sitten tulos.
Kävin viime vuonna jo 80kg rajalla, ja nyt painan 78,1kg. Olen 170cm pitkä, joka auttaa siihen että paino on melko tasaisesti ympäri kroppaa, mutta sitten on tuo naisille niin pirullinen vatsa!
Tavoitteena olisi saada se 11kg ainakin pois, mutta motivaation kanssa on ongelmia.
Vaikka olenkin pyrkinyt syömään terveellisesti, ja olen jättänyt pastat ja perunat pois ruokavaliosta on silti näitä helmasyntejä.
Eli sinkkuihmisenä ja samanhenkisten ystävien ympäröimänä tulee oluen kanssa läträttyä ihan liikaa (varsinkin näin kesällä). Väitän, että suurin osa tästä vatsasta on Helsingin baarien sponsoroinnin syytä.
Ja sitten tietysti tuo liikunta... En ole 16 -vuotispäiväni jälkeen löytänyt minkäänlaista iloa liikunnasta. On täysin mahdoton ajatus raahautua töiden jälkeen salille tai lenkille. Koska jotain on kuitenkin tehtävä, ostin polkupyörän ja sillä olisi nyt tarkoitus ruveta sotkemaan kauppareissut ja ehkä jopa iltalenkkejäkin...
Tosi mielelläni lueskelen näitä viestejä siitä kuinka porukka on löytänyt sen liikkumisen ilon ja sen mielettömän fiiliksen kun edelliskesän housut menee taas jalkaan. Ehkäpä pääsen siihen pisteeseen vielä itsekin....
Setri
tiistaina, 3. elokuuta 2010 klo 13:51
Heippa, täällä 36-vuotias sinkku toimistotyöläinen, jolle on muutaman viime vuoden aikana päässyt kertymään entiseen verrattuna parikymmentä kiloa lisää elopainoa. Sitä ennen olin luonnostani aina hyvin, suorastaan liiankin, hoikka. Nyt paino on 64 kg, ja tavoitteena olisi 53 kg, mutta mikä tahansa 5:llä alkava on oikein hyvä. Pituutta minulla on 161 cm. Tällä hetkellä vaatekokoni on 44, ja vyötärönympärys hurjat 90 cm, mikä on melkoista sikseen että periaatteessa olen vieläkin juuri ja juuri normaalipainon rajoissa.
Liikuntaa en aio painonpudotukseeni ottaa mukaan, sillä olen koirieni yksinhuoltaja ja työpäivän + 1,5-2 tunnin päivittäisen koiralenkkeilyn lisäksi en kerta kaikkiaan enää halua mitään muuta liikuntaa, vaikka tiedänkin että lihaskuntoharjoitukset ja yleensä monipuolisuus voisi olla hyväksi. Uskon, että pääsen liikapainosta ilmankin liikuntaa, kunhan vain rajoitan oluen latkimista ja pikaruoan mässytystä viikonloppuisin.
Tsemppiä kaikille painon pudottajille koosta riippumatta
Sivu:
<
1
2
3
4
...
164
165
166
167