Ladataan... Ladataan...

Kiloklubi tarjoaa

työkalut painonpudotukseen
palautetta elämäntavoistasi
asiantuntija-apua

laske painoindeksisi

Painoindeksi on käytetyin tapa mitata kehon sopusuhtaisuutta.
cm
kg
Asiaa painonpudotuksesta

Käytä hetket hyväksi

Etkä muka ehdi liikkua? Jokainen askel, kyykky ja asennon vaihto on plussaa terveydelle, ja ainakin kalorit kuluvat. Jemmaa pitkin päivää hetkiä arkiliikuntaan.

Kiinnitä itsesi karttaan

Milloin viimeksi pysähdyit haaveilemaan oikein kunnolla? Se kannattaa, sillä toiveita voi auttaa toteutumaan.

500, eikä yhtään yli

5:2-dietissä viitenä päivänä syödään tavallisesti, mutta kahtena päivänä saa niellä vain 500 kaloria. Näillä resepteillä paastopäivätkin ovat herkkua.

Hyvän olon painossa

Tea Käyhkö tarvitsi luvan olla pieni, ennen kuin hänen kilonsa karisivat. Tärkein muutos on kuitenkin kohisten kasvanut kunto.

Keula kohti uutta elämää!

Ravitsemusguru Patrik Borg neuvoo, miten luovit painonpudotuksen pahimipien karikkojen ohi.

Liikutko liian vähän - vastaa kyselyyn

Kiloklubi ja Hyvä Terveys -lehti haluavat tietää, mitä suomalaiset miettivät omasta liikkumisestaan. Auta meitä tutustumaan paremmin käyttäjiimme ja vastaa kyselyyn.

Lenkille apua - ota kännykkä mukaan!

Juoksuun saa aivan uutta tukea ja ulottuvuutta, jos lataa ­puhelimeensa sovelluksen, joka seuraa, miten homma ­sujuu. Näitä kolmea suomalaiset suosivat. Nyt voit liittyä myös juoksukouluun!